AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2010 #1 Skrevet 6. oktober 2010 Noen som ser dette programmet? Synes det er ganske bra! Kjenner meg så igjen Må si mange av de guttene hun møter er så tafatte!
huldertussa Skrevet 6. oktober 2010 #3 Skrevet 6. oktober 2010 Hehe, kjenner meg så igjen! Angsten.. Det er bedre å tulle det bort (som Sigrid også gjør). Må si meg enig: digger det! Fant hun kjæreste?
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2010 #4 Skrevet 7. oktober 2010 Jeg ser det! Og jeg digger det - hu er jo knallsøt Virker veldig ekte og åpen. Det blir spennende å se om hun finner en kjæreste. Jeg leser ikke se&hør, men regner med det står der om hun har kjæreste nå..
Gjest Iah Skrevet 7. oktober 2010 #5 Skrevet 7. oktober 2010 jeg synes også dette programmet er skikkelig koselig. Hadde ikke noe forhold til Sigrid før jeg så dette, men hun virker jo som ei supersøt og sjarmerende jente.
Monarabb Skrevet 8. oktober 2010 #6 Skrevet 8. oktober 2010 Har virkelig fått sansen for programmet! Sigrid er søt
Majka Skrevet 8. oktober 2010 #7 Skrevet 8. oktober 2010 I love it! Ekte, ærlig og arti. Litt deilig å høre noen si høyt det en til vanlig bare tenker for seg selv.
Neala Skrevet 8. oktober 2010 #8 Skrevet 8. oktober 2010 Jeg ser det! Og jeg digger det - hu er jo knallsøt Virker veldig ekte og åpen. Det blir spennende å se om hun finner en kjæreste. Jeg leser ikke se&hør, men regner med det står der om hun har kjæreste nå.. Hun holder det faktisk hemmelig enda
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå