Gå til innhold

spennende b.j

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei!!

Jeg ønsker å overraske med en deilig blow job. Stemmer det at kaffe/isbit/fishermans friend i munnen før sugingen gir en ny og god opplevelse?

Tips mottas:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mhm! Samme går forsåvidt på slikking (om du vil ha tjenesten gjenngjeldt).

Men det jeg har prøvd med god effekt er farris (boblene kiler) og det å veksle mellom varmt og kaldt vann (f.eks et glass vann og en kopp te). Isbit funker også, men ikke ha isbiten direkte på penis, ha den i munnen, ta den ut og sug. Ha den i munnen innimellom for å kjøle ned og gi en piff.

Fisherman friends har jeg ikke brukt til suging, men jeg har blitt slikket med det og det anbefales ;) Antar at det er like effektivt andre veien også.

Skrevet

Jeg bruker å la han holde hodet mitt å kjøre sitt eget løp. :goodbye:

Gjest Blubberella
Skrevet

Bare husk å spytt ut evt snus før du gir blowjob. Min kjære ble advart av en kompis som hadde vært borti ei dame med snus... :fnise:

Skrevet (endret)

Bare husk å spytt ut evt snus før du gir blowjob. Min kjære ble advart av en kompis som hadde vært borti ei dame med snus... :fnise:

hahaha æsj, kan tenke meg at det ikke så videre bra ut nei, Har selv fått en Bj der damen hadde isbit i munnen først. Kan anbefales :lur: Endret av Damien
Gjest bloweren
Skrevet

Vel,sånn som jeg pleier å gjøre det:

Begynner med å tease mye,rundt pikken..slikker litt rundt forbi på magen og på innsiden av lårene hans,stryker bare tilfeldig bort på staken hans og venter på at at han blir så kåt at hele staken rykker.

Det første jeg begynner med i en blowjob er å "kysse" pikken hans på langs som om du skulle ha kysset han på leppene..skikkelig mykt og rolig.bruker litt tunge innimellom.

Jeg passer alltid på å ha masse spytt på slik at det ikke blir tørt.

Litt etter litt så stapper jeg pikken hans i munnen min,heeelt forsiktig,ikke noe suging enda,bare slik at han får følelsen av å være litt inni munnen min.

Slik holder jeg på en stund mens jeg forsiktig holder ballene hans og stryker dem.

Så suger jeg litt hardt,slapper av og tar pikken hans ut av munnen min igjen.

Legger leppene mine over staken hans på langs igjen og lar munnen min gli opp og ned .

Når jeg begynner å suge så gjør jeg det ikke hardt,men rolig i begynnelsen.litt hardt og så mykt.veklser..dette får de menn jeg har vært borti til å bli gærne.de vil bare at du skal knulle dem med munnen din fort som fy,men jeg trekker det ut..

Når jeg ser at det ikke er lenge før han holder på å sprekke så suger jeg han fort og bruker tommelen min til å massere opp og ned langs den "strengen" som er på yttersida av penis.

så kommer han.i munnen min.herlig.....

Skrevet

Vel,sånn som jeg pleier å gjøre det:

Begynner med å tease mye,rundt pikken..slikker litt rundt forbi på magen og på innsiden av lårene hans,stryker bare tilfeldig bort på staken hans og venter på at at han blir så kåt at hele staken rykker.

Det første jeg begynner med i en blowjob er å "kysse" pikken hans på langs som om du skulle ha kysset han på leppene..skikkelig mykt og rolig.bruker litt tunge innimellom.

Jeg passer alltid på å ha masse spytt på slik at det ikke blir tørt.

Litt etter litt så stapper jeg pikken hans i munnen min,heeelt forsiktig,ikke noe suging enda,bare slik at han får følelsen av å være litt inni munnen min.

Slik holder jeg på en stund mens jeg forsiktig holder ballene hans og stryker dem.

Så suger jeg litt hardt,slapper av og tar pikken hans ut av munnen min igjen.

Legger leppene mine over staken hans på langs igjen og lar munnen min gli opp og ned .

Når jeg begynner å suge så gjør jeg det ikke hardt,men rolig i begynnelsen.litt hardt og så mykt.veklser..dette får de menn jeg har vært borti til å bli gærne.de vil bare at du skal knulle dem med munnen din fort som fy,men jeg trekker det ut..

Når jeg ser at det ikke er lenge før han holder på å sprekke så suger jeg han fort og bruker tommelen min til å massere opp og ned langs den "strengen" som er på yttersida av penis.

så kommer han.i munnen min.herlig.....

Jepp, omtrent samme her. Funker som faen;)

Skrevet

@Bloweren:Stapper den i munnen. hehehe, den setningen fikk meg til og le, stapper liksom lol, men jada, funker det

Skrevet

HAN skal få verdens beste b.j av meg neste gang vi sees. Skal prøve og deep throate og. Jeg elsker å gi perfekte b.js

Skrevet

WTF?

Ble jo heit av den beskrivelsen!

OG jeg sitter på jobb! Dårlig gjort! ;)

Bruker å massere en av brystvortene hans samtidig. Helst den høyre for den er mest følsom av en eller annen grunn. Da får jeg han til himmels akkurat når jeg vil! :)

Skrevet

Hmmm hehe tydligvis har jeg vært sammen med damer som ikke kan dette....... Hørtes jo helt utrolig godt ut det som ble beskrevet av gjest bloweren over her. . . .

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...