Gjest Purple Skrevet 6. oktober 2010 #1 Skrevet 6. oktober 2010 På Bygg og bedrag på TV3 har de ei dame som er byggekspert eller noe sånt. Hun kommer fra Sintef og har alltid på seg blå hjelm. Hvorfor har hun alltid på seg denne hjelmen? Selv om hun bare skal inn og se på et bad liksom... Image? Reklame?
Gjest Eventyr3 Skrevet 6. oktober 2010 #2 Skrevet 6. oktober 2010 Hahahhaha jeg aner ikke, aldri sett på det, men jeg vil gjerne se hu dama med den blå hjelmen. Er hu med i alle episoder?
Gjest Opus Skrevet 6. oktober 2010 #3 Skrevet 6. oktober 2010 Kanskje hun har sånn sykdom som gjør at håret faller av i klatter noen steder på hodet, og at det ser bedre ut med en hjelm i et byggeprogram enn en lue/caps?
Mann_30 Skrevet 6. oktober 2010 #4 Skrevet 6. oktober 2010 Det er akkurat som i såpeopera når du ser en lege har stetoskop rundt halsen. Eller når Mads Gilbert rapporterer fra Gaza, med stetoskopet rundt halsen. Min mor er lege, hun bare flirer av sånt. Er ikke sånn at leger vaser rundt med stetoskop hele dagen. De har det som regel liggende i en skuff. Eneste årsak til å ha stetoskop rundt halsen er fordi du vil at folk skal tenke "oi, en lege! Seeee, han er lege!" Jeg tipper derfor at årsaken til denne blå hjelmen rett og slett er at folk som ser på tv skal tenke, "oi oi, denne dama driver med bygging, oi oi! Respekt!"
Gjest Skrevet 6. oktober 2010 #5 Skrevet 6. oktober 2010 Tror hun er med i de fleste episodene ja. Kommer alltid inn og er ekspert og sier akkurat det samme som snekkeren sier...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå