AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2010 #1 Skrevet 6. oktober 2010 Hei! Hvor mye har du/ dere igjen av penger etter at alle faste utgifter er betalt? Hva er "normalt" å sitte igjen med, og hva er et minimum man BØR sitte igjen med? Personlig har jeg ingen lån ennå, men jeg og min kjære er på boligjakt. Har funnet et par aktuelle hus, men vet ikke om jeg "tør" å ta opp så mye i lån, da jeg ikke har lyst å bo meg ihjel, men også kan unne meg andre ting som en sydentur i året, nye klær regelmessig osv.. Lønna mi varierer veldig, men har utbetalt fra. 16 000 og opptil 22 000... I snitt har jeg vel 19 500 i år, iallefall (netto). Mine faste utgifter (nedbetaling på lånet, strøm, forsikringer, kommunale avgifter, bensin, mat, tv/internett osv) vil komme på i underkant av 12 000 i måneden.. Er 4000 en grei sum å sitte igjen med, eller er det lite? Det skal da dekke klær, tannlege, lege, medisiner, reiser, gaver etc... Hvor mye sitter DU/DERE igjen med hver måned etter at faste utgifter er betalt? Og hvor mye synes du er et minimum man bør sitte igjen med..? Takk for svar!
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2010 #2 Skrevet 6. oktober 2010 Et tips: Les de andre trådene her inne som handler om akkurat det samme.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå