AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2010 #1 Skrevet 6. oktober 2010 Er det noen flere som har fulgt med på denne serien? (Alle episodene ligger på NRK Nett-tv hvis det er noen som har lyst til å se). Den handler altså om Tommy, tidligere proff fotballspiller i Lyn, som reiste til Rio de Janeiro og startet et fotballag for unge, talentfulle gutter fra slummen i byen. Jeg blir utrolig rørt og glad av å se denne serien. Hvordan Tommy og foreldrene hans gjør alt for å gi disse guttene en mulighet i livet. Tommy stiller ikke bare opp på fotballbanen - han tar for eksempel også med seg guttene til tannlege fordi foreldrene ikke har penger. Å se disse unge guttene få oppleve helt nye ting og få et nytt håp i livet er nesten ubeskrivelig. Jeg anbefaler alle å se serien. Rørende, morsomt og varmende på en gang
Appelsinpiken Skrevet 12. oktober 2010 #2 Skrevet 12. oktober 2010 Jeg har sett alle episodene, sammen med kjæresten. Vi blir like rørt begge to. I en verden der mye er kjipt er det så fint å se at noen kommer med tiltak som faktisk fungerer, og som gir håp. Dessverre sliter karanba veldig økonomisk nå, så hvem vet hvor lenge det vil klare seg.. Jeg skal hvertfall bli medlem, men er ikke den største pengesummen jeg kan bidra med som student. Men alle monner drar..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå