huldertussa Skrevet 6. oktober 2010 #1 Del Skrevet 6. oktober 2010 Jeg har så lyst til å møte en ny, oppleve kjærligheten, skape et fellesskap! Altså, jeg ble singel på sensommeren. Bruddet var "pent" uten drama (det hadde vi nok av i de årene vi var sammen) eller utroskap (i alle fall ut i fra hva jeg vet). Jeg brøt all kontakt umiddelbart, inkludert med felles (hans) venner og svigerfamilie. Det skal sies at jeg gjorde det slutt, men han hadde nok gjort det snart om ikke jeg hadde.. Jeg merket ganske godt at han forsvant mer og mer fra meg. Hm... Bør vel legge til at jeg er 30+. Erfaringer der ute? Finnes det håp?? Tips??? Thanx Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eventyr3 Skrevet 6. oktober 2010 #2 Del Skrevet 6. oktober 2010 Så klart finnes det håp. Det vet du jo. Alder er ingen hindring. Tips.. tja, jeg aner ikke.. bare vente til du møter en person du synes er noe å satse på? evt meld deg på sånne dating-sider, så slipper du å vente så lenge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 6. oktober 2010 #3 Del Skrevet 6. oktober 2010 For oss som er seriøse tar det flere år... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tinker8ell Skrevet 6. oktober 2010 #4 Del Skrevet 6. oktober 2010 For oss som er seriøse tar det flere år... Tar flere år? Å finne den rette? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eventyr3 Skrevet 6. oktober 2010 #5 Del Skrevet 6. oktober 2010 For oss som er seriøse tar det flere år... Delvis enig, men det behøver ikke. Kommer ann på hvor ivrig du selv er etter å finne den rette. Med god kommunikasjon og forståelse fra begge sider så kan du lett filtrere bort de du ikke ønsker å gå videre med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 7. oktober 2010 #6 Del Skrevet 7. oktober 2010 Tar flere år? Å finne den rette? Ja. For ikke å snakke om å være den rette for den rette i tillegg til. Ser år nummer 7 rett borti veien her nå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 8. oktober 2010 #7 Del Skrevet 8. oktober 2010 Å rull inn da Brutus - det kan ta mye tid å komme seg ovenpå igjen, men det kan også gå veldig radig og å påstaå at man er useriøs om det går fort er rett og slett sprøy. Jeg kan bare bruke meg selv som eksempel. Jeg avsluttet et seks år langt forhold, som hadde vært ille det siste året, i juli og traff en ny mann i august - det er drøyt tre år siden nå og vi er sammen enda. Gode råd er å kjenne godt på alt du går gjennom av skiftende følelser og la deg sjøl være sint, skuffet, trist og glad - alt ettersom. Og enig med Eventyr - alder er i allefall ingen hindring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
huldertussa Skrevet 12. oktober 2010 Forfatter #8 Del Skrevet 12. oktober 2010 Aaaaa... Endelig noen positive svar! Det er jo det som er så spennende (og frustrerende): man kan faktisk ikke si noe sikkert om fremtiden. Men uten håp er det vel bare å legge seg ned?! Begynte nesten å tro at dette forumet var fylt opp av innbarka "einstøinger" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tidssone Skrevet 15. oktober 2010 #9 Del Skrevet 15. oktober 2010 Selv om det kan ta tid før du er klar igjen, er det ingenting i veien for å ha det litt gøy mens du venter på Den rette part II. Dessuten. Man vet aldri når han dukker opp. Kanskje er det han som står bak deg i køen på butikken i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå