Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, hva gjør dere for å gjenkjenne deres koffert på trillebåndet? Klistremerker? Knæsj rosa koffert (hjelp!)?

Jeg er litt nervøs av meg, og har alltid hjertet i halsen når jeg står ved trillebåndet. Tenkte å være skikkelig lur før neste flyreise og sikre meg litt med masse navnelapper og andre kjennetegn. Kofferten min ble nemlig borte forrige gang jeg reiste (kom tilbake igjen da..).

Skrevet

Knyter på et bånd med norsk flagg eller i en knæsj farge. Sånn knallrød juleteip funker også.

Skrevet

Har en knall lilla koffert som jeg har klistret klistremerker på :) Laget det slik at det ser ut som klistremerkene skal være der, foruten om et merke som er knallgult i sånn refleksfarge med ansikt på. Fant det på clas ohlson, og det sitter godt på.

Mange bruker bånd rundt kofferten, men da må det skille seg ut. Hjelper vel lite å ha et bånd fra butikken som alle andre også har kjøpt :)

Skrevet

Knyter på et bånd med norsk flagg eller i en knæsj farge. Sånn knallrød juleteip funker også.

Ja, men det der er det jo veldig mange andre som også gjør =/ Men hjelper vel med norskt flagg om kofferten skulle havne på feil bånd!

Kanskje jeg rett og slett får kjøpe en koffert i plast å sprayfarge den i mange farger :P Hippie-koffert ^^ Sikkert dritstygt, men da hadde man i hvert fall sett den!

Skrevet

Jeg har en sånn adresselapp som er knæsj grønn :)

Skrevet

Hadde en koffert hvor jeg hadde klistret på ved håndtaket initialene min. Den ble tatt av noen som trodde det var sin. Nå har jeg synlig merke. Klistremerke eller bånd eller ... Iallfall dersom man har grå eller svart koffert.

Skrevet

Jeg tok gaffatape og lagte et gigantisk kryss på :)

Skrevet

Jeg har en rød dresssløyfe på kofferten min. Festet i den ene glidlås-håndtaket.

en slik en. :)

Har også navn, adresse og tlf nummer på den på en slik fast merkelapp som fulgte med kofferten.

Skrevet

Jeg har en rød dresssløyfe på kofferten min. Festet i den ene glidlås-håndtaket.

en slik en. :)

Har også navn, adresse og tlf nummer på den på en slik fast merkelapp som fulgte med kofferten.

Haha, smart med den sløyfa der :P

Skrevet

Skolisse eller farget satengbånd på "håndtaket", også har jeg skrevet navn og telefonnummer med tusj på plastkofferten :)

Gjest Raindrops
Skrevet

Jeg har en adresselapp der det står "Sorry, this isn't your bag"

Skrevet

Jeg har en orange koffert! Den dukker alltid opp og er like fornøyd hver gang. Jeg slipper å hoppe opp og ned for å se om det er min, ta feil koffert og sette på masse bånd som kanskje detter av.

Da jeg fikk den av mamma og pappa hata jeg den, men etter min første reise, så så jeg hvor nyttig det var!

Skrevet

Jeg har et stort figurklistremerke på hver side, og "koffertbelte" rundt i diverse neonfarger. Sistnevnte mest fordi forrige koffert sprakk og jeg måtte gå og plukke opp ting langs hele båndet. Gøy.

Skrevet

Jeg har rød koffert med forbokstaven min klistret på ved håndtaket i svart teip. Tidligere har jeg hatt sløyfe i knæsj farge på håndtaket og stort klistremerke på kofferten.

Skrevet

knyter silkebånd rundt håndtaket og setter på klistremerker.

De som stjerer kofferter; (sett på svindlertriks) De tar av kofferten fra båndet kjapt, og setter på et slikt fargerikt elestisk bånd/bagasjestropp rundt kofferten lynraskt sammen med evt en bagasjelapp som bare hektes på.

Da ser det jo ikke lenger ut som din koffert, og de triller avgårde mens du ser på å aner fred og ingen fare.

Prøvde å finne klippet på youtube, men fant det ikke...

Annonse
Skrevet

knyter silkebånd rundt håndtaket og setter på klistremerker.

De som stjerer kofferter; (sett på svindlertriks) De tar av kofferten fra båndet kjapt, og setter på et slikt fargerikt elestisk bånd/bagasjestropp rundt kofferten lynraskt sammen med evt en bagasjelapp som bare hektes på.

Da ser det jo ikke lenger ut som din koffert, og de triller avgårde mens du ser på å aner fred og ingen fare.

Prøvde å finne klippet på youtube, men fant det ikke...

Hjælp! Det lønner seg å stå nærmest der baggasjen kommer ut da tenker jeg. Seriøst, er det mange som stjeler kofferter? :S

Skrevet

Jeg har en gigantisk refleks GUL trillekoffert, så trenger vel ikke mer kjennetegn enn det ;)

Jeg vet at andre også har lik koffert, men har aldri opplevd å sett det på samme bagasjebånd.

Skrevet

Jeg har en koffert som er svart og ganske vanlig, men allikevel ganske gjenkjennelig pga formen, den er litt bulky, feit. :fnise: Har enda ikke sett annen sånn på rullebånd.. Men har ei venninne som kjøpte en veldig spesielt zebra-mønstret koffert i USA, spesielt for å ha en unique koffert. Hun traff ei annen med akkurat lik koffert på Kjevik. :skratte:

Skrevet

Jeg har 2 forskjellige kofferter som jeg bruker. Den ene er grønn og er lett å kjenne igjen igjen. Men allikevel har jeg diverse klimstremerker på dem. Den andre har jeg sløyfer på. I tillegg til navnelapp!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...