Gå til innhold

Hva er ditt favorittplagg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tror nesten jeg må si joggebukse :) Det er veldig godt å komme hjem etter en lang dag, dusje og hoppe rett oppi den gode joggebuksa! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En stor, kjempestygg, gråmønstrete superbløt morgenkåpe. Må snart kaste den, gruer meg.

Skrevet

Et blågrønt knekort skjørt som klarer å være superkomfortabelt og kjempestilig samtidig. <3

Skrevet

Pysj er også meget godkjent :)

Skrevet

Helt enig med deg Mami, joggebukse er det beste :hjerte: Jeg er litt imot å bruke joggebukse andre steder enn hjemme og på fjellet, så derfor prissetter jeg alle de øyeblikkene jeg kan bruke joggebuksa!

Gjest strykebrett
Skrevet

Sommerkjole er mitt absolutte favorittplagg. Deilig å ha på seg og fin samtidig. Bare synd sesongen for det er så kort her til lands.

Skrevet

Tights.... Miitt yndlingsplagg over alle yndlingsplagg, såfremt det er en versjon som sitter godt uten å skli ned. Brukes både hjemme og ute, lett å style opp og ned etter situasjon.

Skrevet

Helt enig med deg Mami, joggebukse er det beste :hjerte: Jeg er litt imot å bruke joggebukse andre steder enn hjemme og på fjellet, så derfor prissetter jeg alle de øyeblikkene jeg kan bruke joggebuksa!

Jaa :) Det en liten godsak man kan glede seg til! Blir bare enda mer deilig når man ikke bruker det hver eneste dag, men bare til kos :) Ps. jeg har på meg joggebukse as we speak! Hehe!

Skrevet

Kommer litt an på, når jeg er hjemme elsker jeg å ta på meg pysj bukse eller joggebukse. Når jeg er ute er tights det beste å ha på :jepp: Om sommeren er en komfortabel sommer kjole best osv :)

Gjest Consensio
Skrevet

En linbukse, litt sånn hippieaktig på en måte. Deilig bukse å tusle rundt med hjemme og trenger ikke skifte om jeg skal en tur på butikken eller noe da den ser helt okey ut. Også en langt singlett som jeg ofte bruker sammen med buksa.

Gjest Raindrops
Skrevet

En stor, stygg, grå collegegenser. Elsker å dasse rundt i den med et par tights og noen ullsokker på late dager.

Skrevet

Tights og spagettitopper er best :)

Skrevet

Bokser, singlett og kanskje noen myke sokker/ullsokker i et varmt hus er også digg :)

Gjest Loveheartx
Skrevet

Yndlingsplagget mitt må være jeans! De må være enkle, stramme hele veien, og med lavt liv. De jeg har føles dessuten behagelige på :) Bruker jeans nesten hver dag :jepp:

Også er jeg veldig glad i lange skjorter/tunikaer

Skrevet

kjoler er mitt for tiden, og korsettet mitt.

Skrevet

Jeans. Kunne aldri klart meg uten.

Bruker sjelden kosebukse hjemme selv om jeg bor alene.

Ellers så blir det singlet i utallige farger. Brukes året rundt.

Skrevet

kjole eller skjørt. bruker det hver dag, eier faktisk ikke et eneste par med bukser av noen slag:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...