Gå til innhold

Brudgommens antrekk

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hva skal deres kjære ha på seg i bryllupet?

Jeg har ønske om kjole og hvitt, men da steiler min kjære. Han vil IKKE leie klær og mener at kjole og hvitt er noe han bare kan bruke en gang. Han vil heller kjøpe smoking, men da steiler jeg :lol: ......... Jeg liker ikke smoking med mavebelte og sånn. Så vi har inngått et kompromiss da, om at det mest sannsylig blir smoking med vest og ikke mavebelte.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ønsker å se min kjøre i sjakett, synest det er veldig stilig.

Men han er ikke helt ening, han ønsker nok med smoking.

Men det synest jeg er kjedelig. Han liker kjole og hvit beder enn sjakett,

så jeg kan jo håpe at han heller velger det :)

Skrevet

Vi skulle ha kjole og hvitt, men har ombestemt oss. Nå kjører vi smoking/mørk dress.

Brudgommen skal ha noe som heter Diplomatdress som er en "kveldsutgave" av sjakett.

Eiline jeg tror ikke du behøver å bekymre deg for magebelte og greier, det er få som bruker belte og sløyfe i rosa i dag. Men pass deg for bestefar......... :hoho:

Skrevet

Mannen her i huset skal ha sjakett.

Han er veldig fornøyd med sitt valg :)

Skrevet

Jeg regner med at min kjære skal ha sjakett! For vår del blir kjole og hvitt litt stivt og smoking litt lite pyntet!

Skrevet

Min kjære gifta seg i svart dress han...

Han ville absolutt ikkje ha verken kjole og kvitt eller sjakett - han ville ikkje sjå ut som ein pingvin (og eg var forsåvidt samd).

Smoking tykkjer ingen av oss er noko fint, så valet var enkelt...

Dette har jo med stilen forøvrig å gjere òg - iallefall litt. Viss eg hadde hatt ein diger, pompøs og svært pynta kjole, ville det kanskje ikkje blitt så bra med 'berre' dress på han. Men det hadde eg ikkje, og når eg ser på bileta i dag, er eg kjempenøgd! :D (Han hadde flott vest og kravatt inni, så han var ikkje nett lik dei andre gjestene nei...)

Gjest Anonymous
Skrevet

Kjæresten min vil også ha dress, "en stilig dress", som han sier...

Jeg hadde ikke hatt noe i mot smoking (uten mavebelte, da...),

eller kjole og hvitt, jeg, men han får velge selv.

Jeg hadde ikke satt pris på om han hadde insistert på at jeg skulle ha en spesiell type kjole, og da synes jeg det samme må gjelde for han.

Føler han seg ikke vel i kjole og hvitt skal han slippe det!

Føler ikke at det gjør bryllupet vårt noe mindre stilig av den grunn!

Gjest Anonymous
Skrevet

Kjæresten min vil også ha dress, "en stilig dress", som han sier...

Jeg hadde ikke hatt noe i mot smoking (uten mavebelte, da...),

eller kjole og hvitt, jeg, men han får velge selv.

Jeg hadde ikke satt pris på om han hadde insistert på at jeg skulle ha en spesiell type kjole, og da synes jeg det samme må gjelde for han.

Føler han seg ikke vel i kjole og hvitt skal han slippe det!

Føler ikke at det gjør bryllupet vårt noe mindre stilig av den grunn!

Skrevet

Jeg skulle ønske at jeg også hadde noe jeg skulle sagt når det gjalt hans valg av klær. Jeg har tipset om hva jeg syntes er fint (jeg liker sjakett og diplomatjakke!), men kommer sikkert ikke til å få beskjed om hva han velger...

Skrevet

Cappomannen skla ha sjakett, som han har valgt selv.

Skrevet

Min kjære fikk sydd dress til seg, var nødvendig etter som konfirmasjonsdressen hans ikke lenger passet :ler: . Dressjakken har kina-krave og er ganske lang, inni skal han ha vest og "darcy", mens buksen er en helt ordinær dressbukse. Han er kjempeflott i denne dressen :).

Skrevet

Min kjære skal ha på seg uniform (ganske lik gardeuniformen).

Skal ha sabel og hele pakke. Tror det blir helt supert! - han blir jo så knalltøff :P

Skrevet

Her o gården er det snakk om å ha sjakett. Tror nok det blir det også for det var det vi kunne være enig om var stilig :)

Brudgommen skal ha noe som heter Diplomatdress som er en "kveldsutgave" av sjakett.

Snurre, har du noe bilde av Diplomatdressen eller kan forklare hvordan den ser ut i forhold til vanlig sjakett :)

Gjest Anonymous
Skrevet

Tror kjærsten min er aller kjekkest i smoking eller mørk dress, så det blir vel det :wink:

Skrevet
Tror kjærsten min er aller kjekkest i smoking eller mørk dress' date=' så det blir vel det :wink:[/quote']

Sorry, glemte å logge meg på :wink:

Skrevet

Min mann leide kjole og hvitt på dagen vår. Synes det er et flott antrekk jeg og han var veldig fornøyd selv også!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...