AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2010 #1 Del Skrevet 6. oktober 2010 har dere noe tips om hvor jeg finner en asiatisk matbutikk som har alt mulig og godt utvalg? hvor som helst i oslo fylke ikke bare sentrum takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
venus_ Skrevet 6. oktober 2010 #2 Del Skrevet 6. oktober 2010 Det er en ganske stor bra en i Calmeyersgate. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
matentusiasten Skrevet 6. oktober 2010 #3 Del Skrevet 6. oktober 2010 TT i Torggata Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tineline Skrevet 6. oktober 2010 #4 Del Skrevet 6. oktober 2010 Jeg stemmer også på TT, ren og pen butikk med godt utvalg. En institusjon blant Asia-butikker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ejoty Skrevet 7. oktober 2010 #5 Del Skrevet 7. oktober 2010 I Torggata finner du TT-mat som andre har nevnt, samt en annen litt mindre en som ligger på samme side som TT-mat, bare mer retning Youngstorget. Så har du en butikk som heter Hong Kong (tror jeg det var), som ligger i Møllergata ikke så langt unna Mitsu (god og rimelig sushi). Hong Kong har en del av de samme varene som TT-mat, men er ikke like stor. Hong Kong har vært billigere enn TT-mat på de sammenligningene jeg har gjort. Nå er det noen måneder siden jeg handlet på disse butikkene, så med forebehold om endringer den siste tiden Ellers så finnes det flere importbutikker rundt omkring i byen, uten at jeg vet noe særlig om hvor stort utvalg de har. Husker i farten Holmlia, Lambertseter, Kalbakken... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå