Bolus Skrevet 6. oktober 2010 #1 Del Skrevet 6. oktober 2010 Hei!! Jeg har nettopp giftet meg, og har lyst å starte en tradisjon i min nye familie, hvor jeg hver jul baker en spesiell bakst. Problemet er bare hva?? Har tenkt litt på vørterbrød, men er åpent for andre forslag! Er det noen som har noen gode forslag til god julebakst som passer til kalde vinterkvelder (helst kombinert med varm kopp kakao)??? Er takknemlig for svar! hilsen nissemor:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
goille Skrevet 9. oktober 2010 #2 Del Skrevet 9. oktober 2010 SMULTRINGER :D Prøvde det for første gang selv i fjor, og vet at det bli tradisjon...allerede nå går barn og gubbe og maser om at jeg snart må starte med bakingen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolus Skrevet 10. oktober 2010 Forfatter #3 Del Skrevet 10. oktober 2010 Takk for tips! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sessipn Skrevet 11. oktober 2010 #4 Del Skrevet 11. oktober 2010 Delfia kake ble ihverfall suksess her i fjor I år tenkte jeg å lage litt sjokolade og evt sukkertøy i tillegg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolus Skrevet 11. oktober 2010 Forfatter #5 Del Skrevet 11. oktober 2010 Er litt på utkikk etter noe man kan lage av søtdeig.... Tips anyone?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Purple Basil Skrevet 16. oktober 2010 #6 Del Skrevet 16. oktober 2010 Jeg har akkurat startet på smultringer, de skal stekes i dag, blir spennende:D Hva med smultringer? Eller krumkaker? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fanta Exotic Skrevet 16. oktober 2010 #7 Del Skrevet 16. oktober 2010 Julekake! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå