AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2010 #1 Skrevet 6. oktober 2010 Skal gifte meg neste sommer og ha festen på slektsgården, og har sett etter inspirasjon når det gjelder gamle tradisjoner og "bondebryllup". Er en enkel person av meg, som ikke er så glad i masse farger og "dill". Tenkte på og henge opp hestesko, som bringer lykke..men er ellers tom for ideer. Når det gjelder blomstene og fargene for bryllupet, har vi bestemt oss for grønt, brunt og hvitt(kanskje lysegult), har sett etter bordoppsett og inspirasjon til invitasjoner/bordkort..men finner lite..kunne gjerne trengt litt hjelp der også Har litt begrensninger, når vi tenker og ikke ta helt av med økonomien for dagen. Håper dere kan hjelpe meg med tips og ideer:)
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2010 #2 Skrevet 6. oktober 2010 Du kan finne masse gode tips på siden stylemepretty. Her er det mange bilder av "gårdsbryllup" og en kan plukke litt inspirasjon her og der. Noe er nok litt overstylet, men det kan være små detaljer som en kan ta med deg.
Wonders Skrevet 7. oktober 2010 #3 Skrevet 7. oktober 2010 så noen gjorde dette, de la ut jord utenfor så det så enkelt ut, og inne hadde de høy i innpakkede 4-kanter... Oljelamper...
Postkasse Skrevet 11. oktober 2010 #5 Skrevet 11. oktober 2010 http://ruffledblog.com/2010/10/ash-grove-missouri-wedding-with-vintage-carnival-inspired-barn-details/ Hvis du kikker litt mer på både ruffledblog.com og oncewed.com finner du nok mye som kan inspirere!
Postkasse Skrevet 11. oktober 2010 #6 Skrevet 11. oktober 2010 http://ruffledblog.com/2010/10/ash-grove-missouri-wedding-with-vintage-carnival-inspired-barn-details/ Hvis du kikker litt mer på både ruffledblog.com og oncewed.com finner du nok mye som kan inspirere! Haha, jeg leste tydeligvis ikke innlegget ditt godt nok, overså heeelt at du ville ha det mer tradisjonelt. Da er nok ikke de linkene perfekte, men hvem vet, kanskje du finner litt her og litt der allikevel
bittebær Skrevet 11. oktober 2010 #7 Skrevet 11. oktober 2010 Pakke med alt man trenger på bryllupsdagen; invitasjoner, vielsesprogram, omslag til sanger, bordkort (med påtrykt navn!) og takkekort! Pakken på hundre stykker koster bare 3000,-!! Oversikt over Pakkeprisene Malene du kan velge mellom
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå