Gjest Dolphina Skrevet 8. oktober 2003 #1 Del Skrevet 8. oktober 2003 Hei! Jeg tenkte jeg skulle lage en evt. 2 julekalendere. Sy eller noe slik. En til min kjære og en til min nevø. Noen som har en oppskrift???? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pip Skrevet 9. oktober 2003 #2 Del Skrevet 9. oktober 2003 Tenkjer du på ein brodert adventskalender? Det har dei sikkert på alle handarbeidsbutikkar etterkvart... Viss du meinte meir sånn idèar (noko du sikkert ikkje gjorde, men eg svarar på det likevel ), så laga mamma alltid sånn til meg før: Ein stor oasis, pakka inn i papir. Nedi den stod ei stor grein (utan bar/lauv - altså ei naken grein), slik at det likna eit lite tre. Denne spraya ho med snøspray. Dei små gåvene vart pakka inn i lilla papir, stjerneklistremerke i gull vart limte på, og nummererte. Ho brukte så tynt gullband til å henge dei opp i treet med. Enkelt, stilig og eg kjenner eg kjem i julestemning berre av å skrive om det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bluesky Skrevet 10. oktober 2003 #3 Del Skrevet 10. oktober 2003 Det letteste er å kjøpe en ferdig pakke med broderi, tråd og stoff fra buikk eller altjer margareta. De har mye fint. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå