Gjest smokey Skrevet 6. oktober 2010 #1 Skrevet 6. oktober 2010 Lurer på hvor ofte dere her inne har sex med partneren deres? Er det et fast mønster eller varierer det, i så fall hvor mye? Bruker noen av dere p-piller, og føler dere disse spiller inn på sexlysten og hyppigheten?
Gjest Gjest Skrevet 6. oktober 2010 #2 Skrevet 6. oktober 2010 Jeg og dama har alt fra hver dag, og fler ganger om dagen, til bare en gang i uken, kommer helt an på jobb og hverdagen generelt. Jeg er sterilisert så her er ingen kunstige hormoner :o) Og takk for det! Har vært ilag i 5 år
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2010 #3 Skrevet 6. oktober 2010 Vært sammen i 5 år. Gjennomsnittlig 1-2 ganger i uka. Av og til oftere, av og til sjeldnere. Synes sexen er helt topp!
Gjest MikeWaters Skrevet 6. oktober 2010 #4 Skrevet 6. oktober 2010 Vært sammen i 5 år. Gjennomsnittlig 1-2 ganger i uka. Av og til oftere, av og til sjeldnere. Synes sexen er helt topp! Samme her, bare at vi har vært sammen nesten dobbelt så lenge
Gjest Airi Chikako Skrevet 6. oktober 2010 #5 Skrevet 6. oktober 2010 Det er litt forskjellig, men stort sett ikke mindre enn to ganger i uka.
terri Skrevet 6. oktober 2010 #6 Skrevet 6. oktober 2010 jeg har vert sammen med kjæresten litt over 1 år, og vi har sex ca annenhver dag
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2010 #7 Skrevet 6. oktober 2010 Pga avstand treffes vi bare i helgene, så da blir det to-tre ganger pr dag. Hvis vi har barn sammen med oss så blir det mindre, høyst en gang. Vært sammen i fire-fem mndr, og er midt i førtiårene. P-piller gjør at jeg mister lysten, så det brukes ikke, nei. Hormonspiral funker greit.
Plutseliten Skrevet 6. oktober 2010 #8 Skrevet 6. oktober 2010 I og med at min bedre halvdel ikke er hjemme annet enn i helgene for tiden så blir det vel heller lite sett i stor sammenheng. Jeg har sluttet på p-pillen nå, men har gått på det i mange år. Har funnet ut at jeg hadde veldig lite sexlyst i forhold til nå som jeg har sluttet. Den kom heldigvis raskt tilbake. Så når sambo kommer hjem og skal være i ukedagene også blir det nok en del sengekos
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2010 #9 Skrevet 6. oktober 2010 Jeg og min kjære har sex hver gang vi møtes, kanskje både morgen og kveld. Hver gang vi møtes vil si fredag til mandag og en ukedag jeg sover over. Jeg går både på p-piller og ritaling som demper sex-lysten veldig, men har stor appetitt, så har ikke merket noen problemer med det
Gjest Consensio Skrevet 6. oktober 2010 #10 Skrevet 6. oktober 2010 Lurer på hvor ofte dere her inne har sex med partneren deres? Er det et fast mønster eller varierer det, i så fall hvor mye? Bruker noen av dere p-piller, og føler dere disse spiller inn på sexlysten og hyppigheten? Alt fra flere ganger om dagen til 1 gang i uka. Kommer helt ann på formen min, arbeidsmengden til min mann og andre ting. Vi har vært sammen en del år. Så det varierer ganske mye og ikke noe mønster i det hele tatt. Bruker ikke hormonprevensjon, men kobberspiral. Derimot så bruker jeg medisiner som demper sexlysten, men når det begynner å bli tregt i senga, så "tvinger" jeg meg selv til å ha sex. Når man først starter så blir man som regel kåt uansett hvor lite lyst man hadde først
Gjest Raindrops Skrevet 6. oktober 2010 #12 Skrevet 6. oktober 2010 Jeg ser han så sjeldent at vi har sex flere ganger om dagen de gangene vi treffes, som kan være alt fra en gang i mnd til en gang hver andre mnd.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå