Gjest Lene Skrevet 6. oktober 2010 #1 Skrevet 6. oktober 2010 Vad synes dere, er det noen forskjell på å flørte face to face eller på facebook? Er det liksom mere acceptabelt på facebook, hvis man er i et forhold? Jeg personligen synes det er like ille, tanken er vel densamme...?!
Gjest Carrie Skrevet 6. oktober 2010 #2 Skrevet 6. oktober 2010 Det spørs no hva man legger i flørtingen det da... En har bare godt av å flørte uskyldig selv om man er i forhold..så lenge det forblir uskyldig...om det er på fb eller face2face spiller vel ingen rolle..
Gjest Gjest Skrevet 6. oktober 2010 #3 Skrevet 6. oktober 2010 Det spørs no hva man legger i flørtingen det da... En har bare godt av å flørte uskyldig selv om man er i forhold..så lenge det forblir uskyldig...om det er på fb eller face2face spiller vel ingen rolle.. Hmm. Men hvor går grensa mellom uskyldig og "skyldig" flørting da? Jeg vil tro at den grensa er forskjellig fra person til person. Jeg syns ikke det er noe mer akseptabelt å flørte på nett enn irl. Jeg syns ikke det er ok å flørte med andre når man er i et forhold i det hele tatt. Men for meg innebærer flørting en liten seksuell undertone. Merker man den, så syns jeg ikke det er akseptabelt i det hele tatt. Dersom den ikke er der, vil jeg karakterisere det mer som høflig prat.
Gjest Gjest Skrevet 6. oktober 2010 #4 Skrevet 6. oktober 2010 Er det ikke en "regel" om at hvis ikke du kan fortelle din andre halvdel om det, så burde du ikke gjøre det? Og den gjelder vel uansett om det er irl eller på nettet.
Gjest Carrie Skrevet 7. oktober 2010 #5 Skrevet 7. oktober 2010 For meg er det greit med litt flørting, så lenge det er uskyldig.. Jeg vet min mann flørter, men det bryr jeg meg ikke om.. Jeg flørter vel ikke så mye selv, men er med på litt uskyldig flørt..absolutt.. Her er det snakk om face2face, men det er jo klart grenser for hvor flørten ender og begynnelsen på utroskap begynner. Snakk, smil, le og kos deg, ta i mot komplement, gi gjerne noen også...så lenge det er uskyldig. En kjenner selv hvor grensen går... Hverken min mann eller jeg snakker om det hvis vi flørter, det er ikke for vi har noe å skjule, men derimot er det for meg, et bevis på at "jeg ikke har gått ut på dato"...
Gjest MikeWaters Skrevet 7. oktober 2010 #6 Skrevet 7. oktober 2010 Flørt er flørt, spiller ingen rolle hvor eller hvordan den foregår. Det som dog spiller inn er hvilke grenser man har sammen som par, hva som er greit/ikke greit varierer voldsomt fra par til par og person til person.
Andungen Skrevet 7. oktober 2010 #7 Skrevet 7. oktober 2010 Er det ikke en "regel" om at hvis ikke du kan fortelle din andre halvdel om det, så burde du ikke gjøre det? Og den gjelder vel uansett om det er irl eller på nettet. Er veldig enig i dette.
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2010 #8 Skrevet 7. oktober 2010 Er det ikke en "regel" om at hvis ikke du kan fortelle din andre halvdel om det, så burde du ikke gjøre det? Og den gjelder vel uansett om det er irl eller på nettet. Er det sånn at hvis jeg snakker med en mann i en flørtene tone f eks i en kø på butikken eller et annet sted i forbifarten så må jeg fortelle mennen min om den med en gang jeg kommer hjem, ellers så har jeg vært utro?
Andungen Skrevet 7. oktober 2010 #9 Skrevet 7. oktober 2010 Er det sånn at hvis jeg snakker med en mann i en flørtene tone f eks i en kø på butikken eller et annet sted i forbifarten så må jeg fortelle mennen min om den med en gang jeg kommer hjem, ellers så har jeg vært utro? Nei selvfølgelig ikke. Jeg tror det både er sunt og godt for et forhold å kunne flørte med andre mennesker. Men når man kommer til det punkt hvor man skjuler det for sin kjære og ønsker at han ikke gjør det samme mot deg, så mener jeg at man har gått for langt. Jeg tror utmerket godt at man i et forhold vet hvor grensen går og at denne selvfølgelig varierer fra forhold til forhold. Så nei, jeg mener slet ikke man behøver å fortelle mannen/kjæresten om det hvis man flørter litt med en på butikken.
pianisten Skrevet 17. oktober 2010 #10 Skrevet 17. oktober 2010 Flørting generelt over chat på blant annet facebook er ofte litt mer useriøst. For det er ganske enkelt å flørte litt når man skriver. Men når det er face to face, så skal det mere til for å flørte, det syns hvertfall jeg. For når man står og ser personen i øynene, så vil det du sier bli tatt mer seriøst. Kompiser sier jeg er litt flørtete av natur, og det å slenge en søt kommentar til folk på nettet er ganske enkelt. En del av den flørtingen som blir gjort over nett er ofte bare for gøy!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå