AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2010 #1 Skrevet 6. oktober 2010 Hei alle på bryllupsforumet :hei: Vi gifter oss om 8 uker, og..Jeg var liksom ikke stressa i det hele tatt. Bryllupet har vært planlagt et år, og jeg har egentlig aldri følt at det var noe å stresse for. Har bare gledet meg jeg, og egentlig ikke følt at det var så veldig mye å ta seg til, hele tiden. Men folk spør hele hele hele tiden: Er du stressa? Er du ikke suuuuperstressa nå?? Og..Jeg er egentlig ikke det, men jeg BLIR det av disse spørsmålene, og lurer derfor på hva i all verden det er jeg har glemt :tenke: ?? For egentlig trodde jeg at det aller aller meste var i orden, men har ikke opplevd noe av det som stress egentlig, så hva er det folk sikter til som jeg har glemt? :tenke: Fatter dere greia eller? Her er hvertfall en liste over det som er i orden. Blir supertakknemlig om noen vil ta seg tid til å se over den, og komme med innspill om hva jeg har glemt! Brudekjole Slør Underskjørt Frisør/sminkør Sjakett, vest og kravat Frisør Vielse: De nødvendige papirene Kirke, tidspunkt, dato osv Prest Organist Fiolinist Solist Inngangsmarsj Sanger til solistene skriftlesere Fotograf Transport fra kirken-fotograf-fest Fest: Lokale Mat Kokk Servitører Dessert Kaker Drikkevarer Frukt o.l Vals Toastmaster invitasjoner.. Gifteringer Hotell til bryllupsnatten morgengave Bryllupsreise Det jeg VET jeg mangler: Pynt til kirken og lokale brudebukett og knapphullsblomster bordkort sanghefter Undertøy og sko til begge ... Ikke sikkert jeg har husket alt som er i orden engang,men ser dere noe nødvendig som mangler??
Barcelone Skrevet 6. oktober 2010 #3 Skrevet 6. oktober 2010 Har dere bestemt hvilke musikk dere skal gå ut til? Ellers så det ut som om du har husket det meste =o)
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2010 #4 Skrevet 6. oktober 2010 Brudekjole Slør Underskjørt Frisør/sminkør Sjakett, vest og kravat Frisør Hvordan skal sløret festes? Du skal ikke ha tiara? Sko Smykker Undertøy Brudekjole Vielse: De nødvendige papirene Kirke, tidspunkt, dato osv Prest Organist Fiolinist Solist Inngangsmarsj Sanger til solistene skriftlesere Kirkeprogram Salmer Utgangsmarsj Fest: Lokale Mat Kokk Servitører Dessert Kaker Drikkevarer Frukt o.l Vals Toastmaster invitasjoner.. Musikk til festen Sanghefte? Drikke og snacks mens dere er hos fotografen? Noen til å åpne gaver Gifteringer Hotell til bryllupsnatten morgengave Bryllupsreise Sexy outfit til natta
Vinterbrud1402 Skrevet 7. oktober 2010 #6 Skrevet 7. oktober 2010 noen til å åpne gaver,evt bok til å skrive opp gaver og hvem dem er fra slik at det er lettere å huske når en skal sende takkekort. det gjorde jeg og det er jeg glad for
ejoty Skrevet 7. oktober 2010 #7 Skrevet 7. oktober 2010 Det som tok mye av min tid mot slutten var å lage bordkortene, klippe til meny som skulle ligge på hver enkelt plass, lage og brette kirkeprogrammene. Så det er bare å begynne hvis du kan (f.eks. har hatt samtale med presten) Hvis du skal holde tale, kan du jo begynne å tenke på den. Er brudebukett og blomster i boks? Er det noen som skal bidra som skal få en liten oppmerksomhet, vet du i så fall hva det skal være? Og ja, spørsmålene om du er stresset kommer bare til å eskalere helt til bryllupet er overstått
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå