AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2010 #1 Skrevet 6. oktober 2010 Hei jeg ringer ganske mye. Noen tips til billige mobilabonemang?
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2010 #2 Skrevet 6. oktober 2010 Så lurer jeg på og det fremdeles går ann og kjøpe kontantkort i så fall hvor? Den gamle mobilen min gikk plutselig i stykker og nå har jeg kjøpt meg en ny uten abonemang jeg trenger virkelig og mobil i dag tar det lang tid og aktivere et abonemang?
Zzyzx Skrevet 6. oktober 2010 #3 Skrevet 6. oktober 2010 Kontantkort fås vel hos Narvesen fremdeles? De skal være klare til bruk ganske umiddelbart. Ellers så kan du taste inn ringemønsteret ditt på Telepriser.no og få opp en liste over hvilke abonnementer som vil være billigst med den bruken.
Gjest Iah Skrevet 6. oktober 2010 #4 Skrevet 6. oktober 2010 Hvis du går inn på telepriser.no kan du selv fylle inn ca forbruk og få beregnet hvilket abonnement som passer best for deg.
alana84 Skrevet 11. oktober 2010 #5 Skrevet 11. oktober 2010 Et abonnement kan aktiveres i løpet av en halvtimes tid, hvis ikke kortere
inga:) Skrevet 20. oktober 2010 #6 Skrevet 20. oktober 2010 Et abonnement kan aktiveres i løpet av en halvtimes tid, hvis ikke kortere LUDO terningkast 6. gratis månedsabbonnement og ring gratis 90 min i mnd. har ikke fått regning på flere mnd jeg, men ringer lite da. har ikke hørt om noe billigere enn dette...
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2010 #7 Skrevet 20. oktober 2010 Onecall... Nå har de en gavepakke der du betaler 199 kr ut året og ringer og sender så mange sms du vil. Ellers ingen mnd.avgift og ringetid og sms inkludert per mnd.
charlott Skrevet 21. oktober 2010 #8 Skrevet 21. oktober 2010 Med Tele2 Sheriff (0,- i mnd-avg) kan du ringe/sms for 170,- i mnd. http://www.tele2.no/mobil/sheriff.html
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå