Gå til innhold

Hvor gammel var du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

26. Helt perfekt for oss :) Har leilighet, to biler, faste jobber og utdannelser, og er gift :)

Skrevet

Var 24, helt passe for meg :)

Skrevet

25.

Veldig planlagt og passet perfekt.

Vært sammen i 9år,lært å kjenne hverandres gode og ikke fult så gode sider, faste jobber begge to, leilighet, biler, mange gode venner og familie i nærheten. Fått reist masse sammen bare vi to, og hatt masse alenetid.

Nr to håper jeg kommer når jeg er rundt 28 (om ting går som planlagt), og nr tre etter det engang.

Skrevet (endret)

25 år, helt perfekt!

Blir 2 barnsmor som 27 åring og kunne ikke hatt det bedre :)

Endret av SummerJoy
Skrevet

Eg fekk barna mine då eg var 22 og 23. Eg syns det er ein fin alder å få barn i. Kunne sikkert venta eit par-tre år, men ikkje noko meir enn det. Syns det er greit å ikkje vere noko særleg meir enn 25-26 når ein får nr 1 - sånn ideelt sett.

Skrevet

Fikk førstemann da jeg var 21. Godt planlagt og helt perfekt for oss. :)

Skrevet

Var 23 år når førstemann kom, og er 25 år når andremann blir født.

Begge var planlagt :) Vi har "alt" vi vil ha på plass med tanke på forholdet vårt som er stabilt og godt, utdanning, jobb, hus, bil, familie i nærheten osv.

Skrevet

Jeg var 22år når datteren vår ble født, og hun var planlagt..

Og hvis noen ønsker å vite det, så hadde vi leilighet, bil og fast jobb begge to (og hus nå), og har ikke angret siden ;)

Skrevet

Jeg var 21, og det er jeg glad for. Hadde ikke verdens beste økonomi eller boforhold i begynnelsen, men det ordnet seg med tiden. Hadde aldri orket å få flere barn etter 35 års alderen. Kjenner jeg blir litt provosert av denne trenden med at alt skal være så veldig perfekt og planlagt før man får barn. Det er ikke slik at det nødvendigvis går til helvete, selv om man ikke har absolutt alt i boks før barna kommer.

Skrevet

Jeg var 24, veldig planlagt og helt perfekt for oss.

Skrevet

Jeg var nesten 25 år og ikke planlagt i det hele tatt. Synd for samboer og far til barnet ville ikke ta ansvaret.

Skrevet

Jeg var 17 1/2 år. Det var ikke planlagt ;)

Men klart oss veldig godt, jeg har høgskole utdannelse, bil, hus og alt som "alle" har :) Jeg har klart å opparbeide meg disse midlene tidligere. Føler at jeg sitter i det som om jeg skulle vært ti år eldre.

Pappa'n var like gammel som meg, dette forholdet har ikke vart, men far og sønn har alltid hatt god kontakt. Vi har han like mye.

Fordelen er jo at jeg er ferdig med barn tidlig, og er fortsatt ung når han flytter ut ;)

Skrevet

21 år :) Ikke planlagt i det hele tatt, kom som et sjokk faktisk, men føler meg nå som verdens heldigste :)

Gjest Bianca28
Skrevet

Ble 30 like etter nr. 1. 32 etter nr. 2, og er 34 når nr. 3 kommer.

Skulle gjerne ha begynt før :). Da vi begynte føltes det helt greit å være 29, men nå som jeg nærmer meg 34 og fortsatt driver og lager barn, skjønner jeg ikke hvorfor vi somlet sånn. Tenk så herlig å være ferdig med barnefødsler før jeg ble 30!

OT men tenk så kjekt at du fikk være ungdom til du var 30

Skrevet

Den likte jeg! :)

Veldig mange her som fikk barn ung virker det som. Ikke noe galt i det, men hadde trodd det skulle være litt mer spredt..

Annonse
Skrevet

Hadde ikke vært så viktig for meg - folk er forskjellige :). Hadde vært fornøyd med å være ungdom til jeg var 26. Fikk kommet litt igang med jobb, da, etter en lang utdannelse, så det var jo en fordel.

Skrevet

Jeg har ikke barn selv, men svarer for min mor.

Hun ble 19 år ei uke før jeg ble født. Hun fikk nr 2 når hun var 20 år, nr 3 når hun var 21. Nestemann kom ikke før jeg var 6 år gammel.

Jeg har i dag 8 yngre søsken :ler: (Foreldrene mine er skilt idag...så 3 av dem er mine søsken hos pappa) Jeg er 20 år nå og klarer ikke å forstå eller å begripe hvordan det er mulig å være trebarnsmor innen en 21 år. Jeg hadde aldri orka det :sjenert:

Men personlig så håper jeg at jeg vil kunne få barn før jeg er 30 år. Helst rundt 25-27 år.

Skrevet

Og tenk så kjekt for oss som fikk barn relativt ung å slippe å ha småbarn langt opp i 40 årene :)

Gjest gurimalla
Skrevet

Og tenk så kjekt for oss som fikk barn relativt ung å slippe å ha småbarn langt opp i 40 årene :)

Og hva er egentlig problemet med småbarn når du er i 40 årene?

De som har vært hjemme med småbarn i 20 årene og aldri gjort noe spennende finner vanligvis ikke på noen spenstige sprell etter at de har passert 40.

Skrevet

Og hva er egentlig problemet med småbarn når du er i 40 årene?

De som har vært hjemme med småbarn i 20 årene og aldri gjort noe spennende finner vanligvis ikke på noen spenstige sprell etter at de har passert 40.

Problem og problem. Jeg ville ikke det iallefall, så jeg valgte å få barn tidlig.

Vær sine ønsker :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...