Gå til innhold

Hvor gammel var du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

... og synes du det var en passe alder å få barnet på?

(Ps. Jeg forstår meg ikke så veldig på søkefunksjonen, er godt mulig det finnes mange slike innlegg allerede. I såfall; sorry. Men er nysgjerrig!)

Videoannonse
Annonse
Gjest navnelapp
Skrevet

29. Og det var heilt passe, ja. 31 når nr. 2 kom.

Skrevet

30, og det var godt planlagt og helt perfekt.

Skrevet

30.

Da hadde vi fått gjort det vi ville gjøre før vi fikk barn, og fått det slik vi ville med hus, bil, stabil økonomi etc etc, så for oss var det helt perfekt... :) Nr. 2 håper vi på når førstemann er to og et halvt/tre år, så da er jeg ca 33... :)

Skrevet

24. Eller 25 om en måned da. Når neste kommer er jeg 26. I vårt tilfelle er dette perfekt, ferdig med utdannelse og har hus og jobb.

Skrevet

Jeg var 18, og er glad det ble som det ble.

Skrevet

32.

Det er ikke sant at "passer gjør det jo aldri". Klart det passet, det var planlagt.

Skrevet

20. Det er veldig greit å tenke på at i en alder av 32 sitter jeg med forholdsvis store barn, har utdannelse, hus, bil og alt det andre selvom jeg har skaffet dette underveis:)

Skrevet

22 - og enig med minime. Er fornøyd med hvor langt jeg har kommet selv om jeg fortsatt er ung.

Skrevet

Jeg var 20, ikke planlagt, men jeg rakk akkurat å bli ferdig med fagbrevet. Nr 2 var planlagt og kom da jeg var 22.

Er superfornøyd med livet mitt og ville ikke forandret en ting.

Skrevet

Ble 30 like etter nr. 1. 32 etter nr. 2, og er 34 når nr. 3 kommer.

Skulle gjerne ha begynt før :). Da vi begynte føltes det helt greit å være 29, men nå som jeg nærmer meg 34 og fortsatt driver og lager barn, skjønner jeg ikke hvorfor vi somlet sånn. Tenk så herlig å være ferdig med barnefødsler før jeg ble 30!

Skrevet

31 med første, 33 med andre - det passet bra med tanke på jobb og bosituasjon!

Hadde sikkert ikke gjort noe om jeg hadde fått barn litt før, men det passet rett og slett ikke inn i livet på den tiden!

Skrevet

For det første: lille katt! Gratulerer! :hoppe:

Så til tema: Jeg var 25 da lillejenta ble født. Hun var planlagt, og vi angrer ikke et sekund. Glad jeg traff mannen min såpass tidlig at vi hadde vært sammen i 5 år da hun kom.

Skrevet

Jeg var 23 da jeg fikk mitt første barn - ikke planlagt, men perfekt alder. Å være student og mor har et ufortjent dårlig rykte. Jeg synes det var helt nydelig - med masse frihet, og god struktur på studiene.

Skrevet

20. Det er veldig greit å tenke på at i en alder av 32 sitter jeg med forholdsvis store barn, har utdannelse, hus, bil og alt det andre selvom jeg har skaffet dette underveis:)

Samme her, foruten om at jeg er 30 nå.

Skrevet

Har ikke barn, men tenkte at jeg kunne skrive likevel :)

Jeg tror at når jeg får barn, (om det skulle skje), så vil det være perfekt for meg.

Tror de fleste syns sin alder var/er perfekt om det var planlagt.

Selvfølgelig er det noen barn som ikke ble planlagt, men så ble det perfekt likevel.

Skrevet

Har ikke barn, men tenkte at jeg kunne skrive likevel :)

Jeg tror at når jeg får barn, (om det skulle skje), så vil det være perfekt for meg.

Tror de fleste syns sin alder var/er perfekt om det var planlagt.

Selvfølgelig er det noen barn som ikke ble planlagt, men så ble det perfekt likevel.

TS her.

Ja, det er sant det du skriver. Men samtidig føler jeg at jeg kommer til å få barn "for sent" etter hva jeg tenker er perfekt alder. Blir nok enda noen år til vi blir prøvere (av forskjellige grunner), og da er jeg laaangt over den alderen jeg gjerne skulle vært når jeg får min første..

Men men, barnet er høyt ønsket, bare noen år senere enn "planlagt".. :)

Skrevet

TS her.

Ja, det er sant det du skriver. Men samtidig føler jeg at jeg kommer til å få barn "for sent" etter hva jeg tenker er perfekt alder. Blir nok enda noen år til vi blir prøvere (av forskjellige grunner), og da er jeg laaangt over den alderen jeg gjerne skulle vært når jeg får min første..

Men men, barnet er høyt ønsket, bare noen år senere enn "planlagt".. :)

Nei, det går ikke alltid slik en vil, og da må man bare gjøre det beste ut av det, i hvert enkelt tilfelle.

Du må bare vite at mange får barn sent i livet, sånn at du er ikke alene om det. :)

Selv er jeg 29, og kommer nok ikke til å få barn før jeg er 40 + -, hvis jeg i det hele tatt ender opp med barn.

Studerer nå, og er ikke ferdig før jeg er 36 år. Har heller ikke møtt noen å dele livet med. Kanskje jeg ikke møter han før jeg er 40 - hvem vet :)

Skrevet

29

Kunne gjerne fått barn et par år tidligere, men definitivt ikke før det. Venter nr 2 nå og er 31. Håper å få en til når jeg er 33.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...