Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser at folk nå igjen begynner med slike kryptiske meldinger om hvor de gjør det i facebook-statusen sin. Noen som vet hva det betyr?

Eks "Jeg elsker å gjøre det i gangen utenfor soverommet"

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sist gang jeg så slike, var det ihvertfall hvor vi pleier å legge fra oss veska... Kan ikke garantere at det er det samme nå.

Skrevet

Aha! That makes sense!

Takk skal du ha :)

Skrevet

Og jeg som alltid har trodd det var hvor folk likte å ha sex. :skratte: "under trappa, i bilen, på kjøkkenbordet"

Skrevet

Og jeg som alltid har trodd det var hvor folk likte å ha sex. :skratte: "under trappa, i bilen, på kjøkkenbordet"

Det er vel det so er meningen. antakelig skriver de om noe helt trivielt og får det til å se ut som noe annet.

Gjest Sommertid
Skrevet

Stemmer at det har me hvor man setter veska å gjøre. Fikk nettopp en oppfordring til å legge ut slike statuser selv i inboxen min.

Skrevet (endret)

.

Endret av Fantomina
Skrevet

Jeg googlet det, og det er visstnok for å skape oppmerksomhet rundt brystkreft, men jeg kan virkelig ikke se hvordan det skal fungere. På hvilken måte vil semigrisete statusoppdateringer gjøre at noen vil vite mer om brystkreft? :S

Sist gang skulle man skrive hvilken farge man har på bh-en. Det var nok denne som var for å skape oppmerksomhet rundt brystkreft :)

Skrevet (endret)

.

Endret av Fantomina
Skrevet

Hysj hysj... vi driver å lurer gutta... Vent til du får en beskjed fra en av dine venninner...

Skrevet

Hysj hysj... vi driver å lurer gutta... Vent til du får en beskjed fra en av dine venninner...

Takk for info :)

Hilsen gutt...

Gjest Wolfmoon
Skrevet

La oss si det sånn, jeg håper mine venninner lar være å sende meg slike beskjeder.

Så en slik nettopp, og må si at jeg overhodet ikke skjønner greia. Men det er mulig jeg rett og slett er for gammel ;)

Skrevet

Takk for info. Synes egentlig det er litt artig. Men får meg ikke helt til å legge ut en slik status selv da... Ja, fjorårets BH-farge kan jeg se at har noe med bryst(kreft) å gjøre - men håndvesken? Lurer på hvor mange som faktisk får med seg at det har noe med brystkreft å gjøre!

Skrevet

Vel, dette var meldingen jeg fikk i min innboks på FB:

"Husker du spillet fra i fjor, om hvilken farve på bh'n du hadde på deg det tidspunktet? Formålet var at øke bevisstheten rundt brystkreft. Det var en enorm suksess, og vi fikk menn til å spekulere i dagevis rundt hva, det var med farvene.

Dette års spill har å gjøre med håndvesken. Hvor vi setter vår veske det øyeblikk, vi kommer hjem, for eksempel "jeg liker å gjøre det på sofaen", "Jeg liker å gjøre det på kjøkkenbordet", "Jeg liker å gjøre det på kommoden "o.l.. Skriv dit svar i din status, uten ytterligere info. Kopier denne beskjed og send den til alle dine kvinnelige FB veninners innboks. så gir vi hverandre morsomme kommentarer og få menn til å undre seg, verden rundt.... :o))

Lykke til, og ikke røp hemmeligheten........ ;o))

BH Spillet kom i nyhetene sist år. La oss se, hvor maktfulle vi kvinner egentlig er! HUSK - SETT IKKE ditt svar som et svar på denne meldingen - skriv det på din STATUS! :o"

For det første synest jeg det er en merkelig måte å få blest rundt brystkreft på, og for det andre skjønner jeg ikke poenget med hva håndvesken evt skal stå for?? Det virker da mer som et teit feministisk-opplegg, der vi skal vise "hvor maktfulle vi kvinner er" og få menn til å undre seg.

Håpløst.

Skrevet

Tja, helt enig i at det er å dra den vel langt, men kan det være at håndvesken er noe mange forbinder med femininitet? Noe kvinner er opptatt av og som tross alt er litt viktig for oss, får oss til å føle oss kvinnelige? Ikke vet jeg... Men det er jo gjerne det som er vanskelig for brystkreftrammete, mange sier de sliter med å føle seg kvinnelige igjen etter operasjon.

:unsure:

Skrevet

Maktfull. :ler:

Jeg er helt med på å øke fokuset på brystkreft, men synes det er en veldig teit måte å gjøre det på, for det øker ikke fokuset på noe som helst. Det finnes mange fine aksjoner, blandt annet Rosa Sløyfe-aksjonene. Hvorfor ikke holde seg til dem?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...