Blåmor Skrevet 6. oktober 2010 #1 Skrevet 6. oktober 2010 Har skjønt at mange har disse stolene, og jeg ser for meg at de passer godt inn i vår nye spisestue. Men mannen min er litt bekymret for komforten, er de gode å sitte på over lengre tid? Vi er veldig glad i middagsselskaper, og ønsker at spiseplassen skal være et behagelig sted å oppholde seg. Dere som har disse stolene, kan dere ikke si litt om sittekomforten? Er de gode og myke?
Amys Skrevet 6. oktober 2010 #2 Skrevet 6. oktober 2010 (endret) Vi kjøpte våre fordi de var de desidert mest behagelige stolene vi klarte å finne når vi var på utkikk for 2-3 år siden, og de er fortsatt like fine. Vi har bare en spiseplass, så de er relativt ofte i bruk. (Ikke at 2-3 år er så veldig lang tid når det gjelder stoler da ) EDIT: Missforstod innlegget ditt, trodde du spurte om de var like behagelige etter man hadde hatt de en stund. Jeg synes det fungerer fint å sitte på de i et par timer i strekk iallfall, og tror gjestene våre har synes det også Endret 6. oktober 2010 av Amys
FrøkenJ Skrevet 7. oktober 2010 #3 Skrevet 7. oktober 2010 Jeg synes de er veldig behagelige De er relativt brede og myke, og er blant de mer behagelige jeg har sittet på iallefall.
SummerJoy Skrevet 7. oktober 2010 #4 Skrevet 7. oktober 2010 De er myke og gode, men jeg syns NILS stolene er hakket bedre... Er et eller annet med ryggen på Henriksdalstolene som ikke stemmer helt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå