Gå til innhold

First Hotel Millennuim Oslo

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei dere!

Jeg vurderer å bestille rom på dette hotellet da det har perfekt beliggenhet i Oslo i forhold til det jeg skal dit for. Jeg ser derimot at de får endel dårlig kritikk på hotels.com for dårlig og uorganisert frokost, feks.. Derfor lurer jeg på om det er noen her som har egne erfaringer fra dette hotellet, eller kjenner til det på noen måte?

På forhånd takk for deres meninger!

Alicante :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke bodd på Millennium, men vil bare tipse deg om at det nye Park Inn Oslo ligger rett over gaten for Millennium. :) Ellers er både First Hotel Grims Grenka og Thon Hotel Oslo Panorama rett rundt hjørnet.

Skrevet

Tusen takk for svar! De andre hotellene du nevner er litt for dyre for mitt budsjett de datoene jeg skal reise, så jeg går nok for Millennium - i alle fall etter å ha sett den kåringen. Da må det jo være ganske greit :)

Takk igjen!

Alicante :)

• 2 uker senere...
Skrevet

Jeg har jobbet der og bodd en del til rabatt ved konserter osv. Om de ikke har endret frokosten så er den hvertfall helt super :) Rommene er litt små kanskje, men renholdet er bra! Det var en hyggelig arbeidsplass også ;) Men så er jeg vel litt partisk :P

Skrevet

Kanskje du kan evaluere etter oppholdet ditt?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...