AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2010 #1 Del Skrevet 6. oktober 2010 Er det noen som har en nettbutikk å anbefale for kjøp av hunterstøvler? Pris? Kvalitet? Leveringstid? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shinana Skrevet 6. oktober 2010 #2 Del Skrevet 6. oktober 2010 (endret) Hei, Jeg har shoppet her; Country Attire Er vel ikke all verdens mye billigere, men utvalget er jo mye bedre. Leveringstiden for mine siste (glossy citrine) var på nesten 4 uker. De sorte fikk jeg på under 2 uker. Har vel noe med lagersituasjonen å gjøre sikkert. Kvalitet? På støvlene eller leverandøren? Støvlene er gode å gå i, men for tette, synes jeg. Blir fort klam i dem. Jeg er fremdeles IJ-fan for å si det slik. Leverandøren virker seriøs og bra. Følger opp ordren med e-post. Endret 6. oktober 2010 av Shinana Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2010 #3 Del Skrevet 6. oktober 2010 Det er mange Hunter-støvler til salgs på finn. Kan kanskje finne noe som passer og gjøre et kupp der http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/resultat?CATEGORY/MAINCATEGORY=71&sort=5&keyword=Hunter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2010 #4 Del Skrevet 9. oktober 2010 Takk for svar! Har sjekket på Country Attire, men de hadde ikke min størrelse inne. Noen andre nettsider å anbefale? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
molluskel Skrevet 10. oktober 2010 #5 Del Skrevet 10. oktober 2010 lillevinkelsko.no har hunter støvlet. har ikke bestilt derfra selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå