AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2010 #1 Skrevet 6. oktober 2010 Er det noen som har en nettbutikk å anbefale for kjøp av hunterstøvler? Pris? Kvalitet? Leveringstid?
Shinana Skrevet 6. oktober 2010 #2 Skrevet 6. oktober 2010 (endret) Hei, Jeg har shoppet her; Country Attire Er vel ikke all verdens mye billigere, men utvalget er jo mye bedre. Leveringstiden for mine siste (glossy citrine) var på nesten 4 uker. De sorte fikk jeg på under 2 uker. Har vel noe med lagersituasjonen å gjøre sikkert. Kvalitet? På støvlene eller leverandøren? Støvlene er gode å gå i, men for tette, synes jeg. Blir fort klam i dem. Jeg er fremdeles IJ-fan for å si det slik. Leverandøren virker seriøs og bra. Følger opp ordren med e-post. Endret 6. oktober 2010 av Shinana
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2010 #3 Skrevet 6. oktober 2010 Det er mange Hunter-støvler til salgs på finn. Kan kanskje finne noe som passer og gjøre et kupp der http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/resultat?CATEGORY/MAINCATEGORY=71&sort=5&keyword=Hunter
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2010 #4 Skrevet 9. oktober 2010 Takk for svar! Har sjekket på Country Attire, men de hadde ikke min størrelse inne. Noen andre nettsider å anbefale?
molluskel Skrevet 10. oktober 2010 #5 Skrevet 10. oktober 2010 lillevinkelsko.no har hunter støvlet. har ikke bestilt derfra selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå