Gå til innhold

Stygge jenter mindre hyggelige enn pene jenter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva mener du? Er stygge jenter mindre hyggelig enn pene jenter?

Jeg mener helt klart at det er slik. I stede for å smile til verden er de sur og prøver å dra andre ned i søla sammen med seg selv.

Jenter som er pene uten at de vet det selv er best.

Så kommer jenter som er pene og vet det, de er jo ok.

Men så kommer det verste: Stygge jenter som tror de er sexy... fy fan det er ekkelt. Dette irriterer meg veldig. Jeg er ikke så veldig overfladisk, men er ikke i tvil om at stygge jenter er mindre hyggelig enn pene jenter.

Og et av de store problemene med stygge jenter er at de tolker alt i verste mening, mens pene ofte har selvtillit til det motsatte.

Argh...

Kan ikke stygge folk bare slutte å få barn?? please...

Thomas 29

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan jo slutte å ha sex så slepper vi ett stygt menneske produserer seg ihvertfall

Skrevet

å herre for en tråd og du er 29 år?

Gjest BabyBlue
Skrevet

Hvis du er en av de som mener at utseende bestemmer hvor god du er som person bør du se til å kastrere deg selv slik at du slipper å overføre de dårlige holdningene dine over på de stakkars barna dine?

... :filer:

Gjest Cipheria
Skrevet

Ja, det stemmer. Jeg er ganske stygg og jeg prøver hele tiden å slite ut folk med syting, indirekte fornærmelser og innimellom limer jeg faktisk stifter på stolene deres.

Skrevet

Ja, det stemmer. Jeg er ganske stygg og jeg prøver hele tiden å slite ut folk med syting, indirekte fornærmelser og innimellom limer jeg faktisk stifter på stolene deres.

:hoho:

Gjest luzylue
Skrevet

HAHAHAHHAHA

Jeg er faktisk helt uenig med deg. Tror ikke det har så mye å si. Uhøflige/høflige mennesker finner du med alle typer utseende. Mange av de mest selvsikre, morsomme, kjekke og mest populære menneskene jeg kjenner er faktisk "mindre pene", men disse menneskene blir fort mye penere ved at de lyser opp omgivelsene rundt seg og får andre til å føle seg bra. Jeg kjenner også noen naturlig pene mennesker med dårlig personlighet, og da kommer de på en måte ikke så langt uansett

Gjest Raindrops
Skrevet

Så stygge jenter er sure, jenter som ikke vet de er pene er kjempehyggelige? Men de tror jo ikke at de er pene, burde ikke de også være sure da? :klø:

Gjest Eventyr3
Skrevet (endret)

Nei er nok bare et troll som vil skape reaksjoner på et kvinneforum.

Men ellers lo jeg godt haha.

Endret av Eventyr3
Gjest Prøvis
Skrevet

Så stygge jenter er sure, jenter som ikke vet de er pene er kjempehyggelige? Men de tror jo ikke at de er pene, burde ikke de også være sure da? :klø:

He he, da burde det egentlig ikke være så mange hyggelige damer for det er jo utrolig mange som ikke tror at de er pene.. :ler: Eh, nei forresten, glemte meg.. sånn var det :(

Gjest Blubberella
Skrevet

Ja jeg også! I tillegg til at jeg bytter ut shampoen til mine pene venninner med hårfjerningskrem eller grønnfarge. Ingen skal få lov til å være penere enn meg altså!

TS: takk for at du fikk meg til å le hjertelig (til tross for at jeg er stygg og sur)! :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...