Gå til innhold

Jomfru gutt

Gjest Gutt21jomfru

Fremhevede innlegg

Skrevet

Nei, og bare fordi en fyr ikke har førerkort så betyr ikke det at han ikke kan kjøre! Hadde følt meg helt trygg i bil med en som ikke har førerkort jeg! Helt trygt det altså!

Haha, aner jeg et snev av ironi?

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Haha, aner jeg et snev av ironi?

Det er bare at jeg husker hvordan jeg selv var når jeg var jomfru. Bare nervøs og ikke noe bra. Og tror ikke gutter er noe bedre.

Skrevet

Det er bare at jeg husker hvordan jeg selv var når jeg var jomfru. Bare nervøs og ikke noe bra. Og tror ikke gutter er noe bedre.

De fleste er nok sånn ja, men det er jo mye man kan lese seg til :) Vil nå heller ikke tro at de som har hatt sex 1 gang som varte i 2 min har så mye mer å bidra med enn de som ikke har hatt sex. Nå skal det jo også sies at man kan være dårlig selv om man har hatt sex en rekke ganger.

Føler at dette blir litt off topic, så avslutter med å si at jeg ikke hadde hatt noe imot en jomfru. :)

Skrevet

Så lenge du er selvvalgt jomfru, eller i hvertfall nogenlunde selvvalg synes jeg ikke det betyr en shit. Da hadde jeg bare tenkt at du vil vente med det til når du føler det er riktig. Dersom du er en som egentlig er på desperat jakt, og har prøvd deg på en haug (av mine venninner eller på byen :nei: ), men aldri får napp, da stiller man litt anderledes i mine øyne :gjeiper:

kødder du? må han være selvvalgt? kan det ikke tenkes at noen ikke har like lett for å få sex som andre og at han ikke tar hva som helst?

Skrevet

"at noen ikke har like lett for å få sex som andre" = ikke selvvalgt

"at han ikke tar hva som helst?" = selvvalgt

Skrevet

My bedre det enn utpula gutter og menn, eller menn som har seg med horer!

Jeg ser at det har kommet en del varianter av dette svaret her fra kvinner. Problemet er at jeg har vanskelig for å tro på dette. Hvis kvinner foretrekker menn som er jomfruer, så ville ikke slike menn vært jomfru så veldig mye lenger.

Hovedgrunnen til at menn i tjueåra (og eldre) er jomfruer er at de er sjenerte og ikke tør være noe særlig frampå. Kvinner tenner på menn med selvtillit som tør være frampå, og disse mennene er ofte de som har ligget med mange fra før av.

Jeg er sjenert så det holder selv (men pussig nok ikke jomfru, bare så vidt da), og jeg vet utmerket godt at det er årsaken til at jeg er evig single.

Dere kvinner som har svart her: Hvis dere aktivt har sjekket opp sjenerte og tilbakeholdne menn og sier at dere foretrekker jomfrugutter så har dere et poeng, hvis ikke kan dere la være å komme med trøsteløgner.

• Liker 3
Skrevet

Tror nok zayne har noen gode poeng her.

Skrevet

Var jomfru til jeg var 28 år uten å tenke på at det var rart. Akuratt som jeg bryr meg om hva som er vanlig i samfunnet. Mange brenner seg i den desperate søken etter sosial aksept. Ikke rart mange har flere x-er :)

Det er ikke en menneskerett å knulle, eller stifte familie. Men det vet alle som ikke er totalt styrt av samfunnet og familien rundt seg.

• Liker 1
Skrevet

Dere kvinner som har svart her: Hvis dere aktivt har sjekket opp sjenerte og tilbakeholdne menn og sier at dere foretrekker jomfrugutter så har dere et poeng, hvis ikke kan dere la være å komme med trøsteløgner.

Det kommer jo helt an på hva det er snakk om. Sånn som jeg oppfattet spørsmålet til TS, så handlet det om at, når alt kommer til alt, har det noe å si om gutten er jomfru? Er det negativt? Det var ikke snakk om hvor vanskelig det er for sjenerte å komme i kontakt med andre (er selv sjenert, så det vet jeg alt om).

Det du nevner der er vel også ganske avhengig av om det er snakk om ONS eller forhold, og hvor aktivt man leter. Jeg har f.eks. aldri lett etter type på et utested, ikke for natten eller for noe langvarig. Når jeg er på fest og blir introdusert for venner av venner, eller treffer gutter gjennom felles interesser, så blir det noe helt annet. Og hvis det da er snakk om følelser/kjemi, så kan jeg love deg at det har INGENTING å si for meg om typen er jomfru.

Skrevet

Er mann 26 år. Dette er tabu for meg. Har løyet på meg noen runder.

Er ikke lett å være på fester hvor man driver å stiller spørsmål til hverandre om hvor mange man har hatt sex med og sånn. Jeg syntes selv det er lavmål, men blir stadig overasket når det er tema på alle slags fester. Folk oppi tredve årene til og meg. Nesten Big Brother og Paradise mentalitet.

• Liker 1
Skrevet

Hvis gutten er over 20 og ikke har gjort det ennå så vil man jo helt klart lure på hva som er i veien med han..?

Skrevet

Jeg er mann, 24 år, og jomfru. Så du er ikke helt alene. :P Snakker vel ikke akkurat høyt om det når jeg er ute blant andre, for å si det sånn. Føler ikke at det er sosialt akseptert for en i min alder å være jomfru, avhenger vel kanskje av miljøet man befinner seg i. Nå kan det legges til at jeg har kunnet gjort det hvis jeg absolutt ville, men orker ikke ONS med en tilfeldig person. Må nesten være med en jeg liker. Så kan vel si at det er en blanding av selvvalgt og uflaks.

• Liker 2
Skrevet

Hvis gutten er over 20 og ikke har gjort det ennå så vil man jo helt klart lure på hva som er i veien med han..?

Jeg lurer helt klart på hva som er i veien med deg som dømmer andre fordi de ikke har hatt sex.

• Liker 3
  • 9 måneder senere...
Gjest gutt23
Skrevet

23 og jomfru.. Interessert i å fikse på det :P

Gjest Jomfrumann
Skrevet

Jeg er 34 år, fortsatt jomfru. Vet ikke helt hva jeg skal gjøre, har rett og slett gitt opp. har så vidt kysset ei dame før. Er dette med at jeg kanskje er for lite attraktiv for damer? Gi meg noen tips?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 34 år, fortsatt jomfru. Vet ikke helt hva jeg skal gjøre, har rett og slett gitt opp. har så vidt kysset ei dame før. Er dette med at jeg kanskje er for lite attraktiv for damer? Gi meg noen tips?

Hvorfor er du det? Er det for at du ikke har møtt noen og er kresen?

Lurer også på en annen ting, hadde du tatt "hva som helst" bare for å hatt sex/dame eller hadde du ikke gjort det?

Nå er det jo alle slags damer der ute så noen er vel du attraktiv for også ;). Hva med nettdating..

Gjest gutt92
Skrevet

Kameratene mine plukker ikke på meg selv om jeg har v-kortet. Har fortsatt like mye respekt.

Skrevet (endret)

Tråden ryddet for kontaktannonse.

Bond, mod

Endret av Bond
Skrevet

Jeg ville ha valgt en jomfru over en som har hatt sex 1+ ganger (om man noen gang kommer i en slik situasjon er en annen sak da men :fnise: )

Synes det er positivt fordi:

-Spesielt om jeg får være hans første + eneste

-Ingen andre han kan sammenligne meg med

-"no pressure" til å gjøre ting bra og riktig

-Ingen psycho (neida trenger ikke være så ille) ex damer

-trenger aldri tenke på at han har vært sammen med andre på samme måten tidligere

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...