Gå til innhold

Jomfru gutt

Gjest Gutt21jomfru

Fremhevede innlegg

Gjest Gutt21jomfru
Skrevet

inspirert av «Løyet om å være jomfru?»

Er en jomfru gutt noe dere foretrekker?

Føler at det er så annerledes for en gutt å være jomfru enn jenter... nesten sånn at jeg må lyve for å bli akseptert...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes ikke det er noe verre med en gutt som er jomfru enn ei jente som er jomfru. Er bare sjarmerende med gutter som ikke har toget over hele bygda liksom :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Heller en som er jomfru enn en som driver å ligger rundt :) Synes nesten det er litt sjarmerende også! Og jeg kjenner selv flere gutter i begynnelsen av 20åra som fortsatt er jomfru.

• Liker 1
Skrevet

Synes det er helt greit å være jomfru og gutt! Synes det er respektfullt å ganske modent at du ikke har knulla halve byen. ;D og ville , som jente, ikke hatt noe imot å truffet en fyr som ikke hadde hatt sex.

Skrevet

Foretrekker? Om det står mellom jomfru eller mannehore, så ja, jeg velger jomfruen. Men på generell basis er det same shit om mannen er jomfru eller ikke, er rett og slett ikke det jeg går etter ;)(Og ja, mine partnere har faktisk alle vært jomfruer, siste var 22 og viste seg fra første stund å være helt super i sengen siden han lyttet til meg og mine signaler)

Skrevet

Jeg er ikke jomfru, men den eneste erfaringen jeg har er 5 horer, og da er det bare inn-ut, og så er det alt. Jeg har derfor ikke noen skills. Gjør vel ikke noe det?

Skrevet

Jeg vil myyye heller ha en jomfru enn en med masse plagsomme exer, har pult halve byen og har sannsynligvis kjønnssykdommer.

En jomfru kan man forme som man vil og han har ikke fullt av erfaringer som gjerne er ødeleggende (forrige dama gjorde sånn og sånn osv). Jenter liker følelsen av å "være den eneste ene".

Var selv jomfru til jeg var 19, jeg er jente. Det var flaut da, men nå er jeg veldig stolt av det:)

Prøv å være stolt av det du og, det er mer tiltrekkende enn en som skjems:)

• Liker 2
Skrevet

Så lenge du er selvvalgt jomfru, eller i hvertfall nogenlunde selvvalg synes jeg ikke det betyr en shit. Da hadde jeg bare tenkt at du vil vente med det til når du føler det er riktig. Dersom du er en som egentlig er på desperat jakt, og har prøvd deg på en haug (av mine venninner eller på byen :nei: ), men aldri får napp, da stiller man litt anderledes i mine øyne :gjeiper:

Gjest Mysticgirl
Skrevet

My bedre det enn utpula gutter og menn, eller menn som har seg med horer!

Skrevet

Syns det rett og slett er sjarmerende, jeg! Man føler seg nok litt ekstra spesiell da. Håper du finner deg en flott dame som er enig.

Skrevet

Syns det rett og slett er sjarmerende, jeg! Man føler seg nok litt ekstra spesiell da. Håper du finner deg en flott dame som er enig.

Skrevet

Bare sjarmerende det da. Koselig å vite at det man har sammen virkelig betyr noe på alle arenaer. :jepp:

Skrevet

Var 19 da jeg var jomfru og traff min samboer, han var 28 da og hadde bare ligget med ei dame, exen hans. Men etterhvert så jeg ble glad i ham ble jeg sjalu på at han hadde hatt noen andre enn meg, følte meg nesten annen rangs!Kunne bare ønske at han bare hadde hatt meg! Det var liksom fælt å tenke på at noen andre hadde tatt på ham intimt... Jeg ble litt eie syk:p

Er blitt eldre og vet nå at man kan ikke være så naiv heller nå til dags..

Så ja jeg ville gjerne hatt en jomfru jeg:)

Skrevet

er jomfru selv!

Men selvom mange her skriver at de finner det sjarmerende, så føler jeg at det er noe heeeelt annerledes ute in the real world.. Hver gang jeg nevner at jeg er det så blir mister jentene interessen plutselig. Men jaja... -.-

• Liker 1
Skrevet

Eg har aldri hatt sex med ein jomfru gutt, men det er nok å foretrekker over ein som har hatt seg med gudene veit hvor mange andre damer.

Skrevet

Tror de jentene som ikke er interessert kun fordi en er jomfru ikke er til å samle på uansett, det samme gjelder gutter.

Er jente, 20 og jomfru selv. Og stolt av det! Tilbudene har vært der, men det har ikke føltes riktig.

Hadde absolutt ikke hatt noe i mot en gutt som var jomfru, tvert i mot!

Skrevet

inspirert av «Løyet om å være jomfru?»

Er en jomfru gutt noe dere foretrekker?

Føler at det er så annerledes for en gutt å være jomfru enn jenter... nesten sånn at jeg må lyve for å bli akseptert...

Tror mange, meg selv inkludert, syns det faktisk er veldig sjarmerende!

Skrevet

Nå er det jo også sånn at det å være jomfru ikke betyr at man ikke kan ting!

Skrevet

Nå er det jo også sånn at det å være jomfru ikke betyr at man ikke kan ting!

Nei, og bare fordi en fyr ikke har førerkort så betyr ikke det at han ikke kan kjøre! Hadde følt meg helt trygg i bil med en som ikke har førerkort jeg! Helt trygt det altså!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...