AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2010 #1 Skrevet 5. oktober 2010 Jeg, kjæresten og et par venner har tenkt oss til Riga snart, men sliter med å velge hotell. Er det noen som har noe å anbefale, evt advare mot? Vi ser for oss å betale max 1700 kr pr dobbeltrom, for tre netter. Vil helst bo i gamlebyen, men rett utenfor er også greit. Hotellet må gjerne ha en spa-avdeling, men det er ikke et must. Så, anyone?
hjelpemeg Skrevet 5. oktober 2010 #2 Skrevet 5. oktober 2010 vi bodde på jurmala spa hotel... i jurmala.. en haltime uttafor riga med tog.. ABSOLUTT til å anbefalle!! billig på denne tiden av året og :D
hjelpemeg Skrevet 5. oktober 2010 #3 Skrevet 5. oktober 2010 og her er en link: http://www.booking.com/hotel/lv/jurmala-spa.no.html?aid=311099;label=hotel-26074-lv-JrXlo3*thATW2PKvce5HPgS926505857;ws=&gclid=CIrQxcHSvKQCFdIX3godEl9iaA bra service på hotelet, 4-5 min å gå til tog stasjonen! BILLIG BILLIG spa..
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2010 #4 Skrevet 6. oktober 2010 Hotel Enkurs! Bodde der for noen år siden, og det var veldig koselig. Lite, men trivelig Vi var så heldige å bli oppgradert, og fikk en suite med gedigent bad (større en selve soverommet, som forøvrig også var romslig) med egen badstue og stort boblekar. Det lå ca 5 min gange fra handlegate, såvidt jeg husker, og det var ganske billig (vi reiste i november).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå