Gå til innhold

Drar dere bort hver ferie?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Drar dere bort hver sommer, høst, jule, vinter og påske-ferie?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, det gjør jeg ikke. Reiser alltid på sommerferie, og reiser flere ganger i året, men ikke i hver eneste ferie. Det blir noen helgeturer utenlands og innelands utenom feriene. Nå er det ikke alle som har alle disse feriene heller, men fordi jeg er lærer har jeg det. Jeg synes det er deilig å være litt hjemme når jeg har fri også, slik at jeg får gjort alt det jeg aldri har tid til ellers.

Skrevet

nei, det har vi ikke råd til. Vi har ikke alltid råd ti å dra noe sted om sommeren heller, men prøver å finne på hyggelige ting med ungene likevel.

Skrevet

nei ikke på de dagene det er skoleferier. Helst utenom. Kan velge å vrake, kan jeg unngå disse dagene er det det beste.

Har jo ikke fri fra jobb Høstferien eller Vinterferie, må da ta meg fri da.... Synes ikke de som går på skole har noe annet en ferier jeg... Fri hver helg oxo. Hmmm

Men pengene har jeg, og lysten, men jaja. Tar det innimellom. Har kun hatt 2 uker sammenhegende fri fra jobb jeg... Liker å spre ferien utover når jeg velv vil.

Skrevet

Nei. Av den enkle grunn at det er deilig å lade batteriene i eget hjem.

Skrevet

Nei. Kun hver sommer. Men hender vi reiser utenom sommerferien også.

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Nei, jeg drar ikke bort hver ferie. Mer 2-3 ferier i året.

Skrevet

Er alltid på feriestedet til familien i påska og om sommeren, og av og til i vinterferien. Ellers reiser vi også ofte en tur til utlandet i løpet av sommeren, og noen helgeturer på hyttetur nå og da. Nå i høstferien er barna med besteforeldrene sine til sommerhuset deres, mens vi jobber...

Gjest Spinell
Skrevet

Har ikke hatt høst- og vinterferie siden skoledagene, og da var det aldri snakk om å reise bort for foreldrene mine jobbet.

Vi reiser bort deler av sommerferien og påskeferien, men synes det er utrolig godt å tilbringe feriedager hjemme også. Utenfor ferietiden blir det selvsagt noen helgeturer og langhelger borte.

Gjest Gjest_Michelet
Skrevet

Nei,reiser sjelden bort. Trives best hjemme :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...