Gå til innhold

fundamentalt forskjellige - vil det funke?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har holdt på med en fyr i en måned nå, og møttes ganske så ofte, men ofte blir det vel ikke mer tid enn nattens timer. Begynner etter hvert å se hvor forskjellige vi er. Han har en generelt negativ og skeptisk holdning til verden og samfunnet, og tror på konspirasjonsteorier av type USA står bak 9/11 (noe som jeg kanskje ikke ser på som umulig, men ikke orker bruke mye tankekraft på, men som han gjør) og staten holder tilbake masse sensitiv informasjon av forskjellig slag. Jeg er en positiv jente uten særlig mer innsikt enn den generelle (høyere utdannede) nordmann. Ja, det jeg spør om er vel hvor forskjellig kan man være? Jeg begynner å bli lei av denne negative holdningen som er vanskelig å si i mot fordi mye stemmer... Tenkte å prøve å få han på andre baner med en god serie som Twin Peaks, eller skal jeg bare gi opp? Jeg triver i hans selskap (når han ikke finner masse feil), og synes det er dumt å gi seg nå. Men jeg vet altså ikke. Skjønner heller ikke helt hvorfor han tiltrekkes meg som er så ... normal.

Feedback of any kind, mottas med takk =) så sjelden jeg får svar på dette forumet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du har kjent han i en måned, og har allerede funnet feil i forholdet.

Jeg tror nok ikke han er verdt å kaste bort mer tid på, for å si det sånn.

Det fins flere fisker i havet ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...