AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2010 #1 Skrevet 5. oktober 2010 Hei. Sliter med en overivrig brannalarm i min lille leilighet. Bare ved å koke egg så går brannalarmen. Noen som har erfaringer med det samme eventuelt hvordan løste dere det? Vurdere å bruke en ekstra vifte i tilegg til den jeg allerede har.
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2010 #2 Skrevet 5. oktober 2010 Er det røykvarsler du mener? Den skal iallfall ikke plasseres på kjøkkenet. Hva med å flytte den?
Tussilago_2 Skrevet 5. oktober 2010 #3 Skrevet 5. oktober 2010 der jeg bodde før, demonterte jeg alarmen ved matlaging (tok den ned fra taket og inn på soverommet(den hadde forsikerhets skyld direkte kobling.. hadde et par samtaler til vaktselskapet, unnskyld men lagde bare mat og nei den ble ikke svidd og jeg trenger heller ikke hjelp... ) Har nå flyttet og merker redselen for at alarmen skal gå av begynner å forsvinne. Hørte nå i forbindelse med flytting at det finnes alarmer som er overivrige og derfor bør byttes ut... Sjekk ut om du bør bytte alarmen... Lykke til, hilsen en som vet hvor irriterende det er...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå