AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2010 #1 Skrevet 5. oktober 2010 Venninnene mine dro på helgetur til en by for å shoppe, og jeg følte meg temmelig utelatt. Det var et par av venninnene mine som planla å finne en helg alle kunne, og flere hengte seg på - deriblandt jeg. Vi skrev over mail alle sammen. Da jeg skrev at jeg ville også være med, var det ingen som brydde seg om det. Og da jeg spurte et par spørsmål, var det ingen som svarte på det i mailen. Til slutt var det en venninne som sendte en privat mail til meg er hun skrev at jeg kunne jo bestille flybill selv. (Vi bor på forskjellig kant av landet). Jeg skrev at det var greit, og sa at de måtte si ifra når de hadde bestemt dato og bestillt flybill slik at jeg kunne bestille på samme tid. Dette hørte jeg aldri noe om... Iallfall så jeg på facebook at en av vennene mine skrev at hun var på helgetur med venninnene. Er dette et hint om at de prøver å få meg ut av gjengen? Jeg skal noe annet denne høstferien uansett, så prøver å ikke bli såret pga dette ... men jeg er det likevel.
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2010 #4 Skrevet 5. oktober 2010 tror ikke de liker deg nei. Bare syns det var rart at de sendte mail til meg også, om denne turen, om de ikke ville ha meg med?
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 5. oktober 2010 #6 Skrevet 5. oktober 2010 Jeg synes egentlig det er greit de dro uten deg, for du bare hang deg på. Du var femte hjul på vogna, og var ikke med i orginalplanene. Du har dermed ingen grunn til å føle deg utelatt. Men du kan jo føle deg urettferdig behandlet, for det er skikkelig dårlig kommunikasjon å ikke si det rett ut hvis de ikke vil ha deg med. Var det flere som hadde "hengt seg på" som faktisk ble med på helgeturen? Eller var det kun "de orginale" som dro? Kan godt hende de orginale ikke satte pris på å bli innvadert og at det derfor ikke har noe med deg som person å gjøre. Jeg ville nok prøvd å ikke bli så lei meg, og heller fokusert på å finne noen venninner som faktisk vil ha meg med på ting.
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2010 #7 Skrevet 5. oktober 2010 Jeg synes egentlig det er greit de dro uten deg, for du bare hang deg på. Du var femte hjul på vogna, og var ikke med i orginalplanene. Du har dermed ingen grunn til å føle deg utelatt. Men du kan jo føle deg urettferdig behandlet, for det er skikkelig dårlig kommunikasjon å ikke si det rett ut hvis de ikke vil ha deg med. Var det flere som hadde "hengt seg på" som faktisk ble med på helgeturen? Eller var det kun "de orginale" som dro? Kan godt hende de orginale ikke satte pris på å bli innvadert og at det derfor ikke har noe med deg som person å gjøre. Jeg ville nok prøvd å ikke bli så lei meg, og heller fokusert på å finne noen venninner som faktisk vil ha meg med på ting. Nei, det var to som planla det i utgangspunktet, og sendte mail til alle oss andre der de spurte om vi ville være med. Da var det flere som kunne, deriblandt meg. Men allikevel skjedde dette.
Gjest Uglefot Skrevet 5. oktober 2010 #8 Skrevet 5. oktober 2010 (endret) Så du fikk invitasjon til å bli med? Hørtes veldig rart ut hele greia...Skjønner at du føler deg litt snurt,det hadde jeg også gjort. Endret 5. oktober 2010 av Uglefot
AnneBonny Skrevet 5. oktober 2010 #9 Skrevet 5. oktober 2010 (endret) Så et par av vennene dine (to stykker,da) planla en tur sammen til en annen by for å shoppe klær og ta fly dit på en ukjent dato, som viste seg å bli kjent i gjerningsøyeblikket på facebook. Alt ble diskutert i mail på forhånd, og flere hengte seg på. Men du ble utelatt. Hvorfor ble du utelatt, og ikke resten av de som hengte seg på? Var det altså ikke flere av dem? Endret 5. oktober 2010 av AnneBonny
Capricorn Skrevet 5. oktober 2010 #10 Skrevet 5. oktober 2010 Hva med å spørre dem rett ut? Du kan ende opp med et svar du ikke liker, men da vet du hvor du står i forhold til dem.
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2010 #11 Skrevet 5. oktober 2010 Så du fikk invitasjon til å bli med? Hørtes veldig rart ut hele greia... Ja, det syns jeg også. Og en stund før de begynte å planlegge turen, fikk jeg bursdagsgave i posten av de. Det var jo veldig hyggelig da, men skjønner ikke dette med turen. Håper det bare er kommunikasjonssvikt. For et par uker siden var det en venninne som ville komme på besøk(hun er en av de som dro på helgeturen) men akkuratt den helgen var jeg i bryllup. Så skjønner ikke at jeg får gave og at hun ene ville besøke meg, når de dro på tur uten meg.
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2010 #12 Skrevet 5. oktober 2010 Så et par av vennene dine (to stykker,da) planla en tur sammen til en annen by for å shoppe klær og ta fly dit på en ukjent dato, som viste seg å bli kjent i gjerningsøyeblikket på facebook. Alt ble diskutert i mail på forhånd, og flere hengte seg på. Men du ble utelatt. Hvorfor ble du utelatt, og ikke resten av de som hengte seg på? Var det altså ikke flere av dem? Altså, to venninner ville på shoppingtur, og inviterte resten av venninnegjengen(de tenkte det var på tide å gjøre noe koslig) De fleste sa ja, og det gjorde jeg og, men de skrev ikke noe da jeg sa ja. Følte meg oversett. Så stilte jeg noen spørsmpl angående turen, og ingen svarte på det. Til slutt fikk jeg en privat mail av en av venninnene som skrev at jeg kunne bestille flybill selv(det var enklest) og jeg skrev at de måtte si ifra når de hadde bestillt flybill, slik at jeg også kunne bestille en flybill på samme tidspunkt. Hørte ingenting mer om dette, og så på facebook at de har vært der denne helgen ...
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2010 #13 Skrevet 5. oktober 2010 Hva med å spørre dem rett ut? Du kan ende opp med et svar du ikke liker, men da vet du hvor du står i forhold til dem. Ja, jeg er vel redd for svaret, egentlig, selv om jeg blir forvirra av at de vil ha kontakt og sender meg gave osv... Kanskje det er jeg som overdriver?
Gjest Uglefot Skrevet 5. oktober 2010 #14 Skrevet 5. oktober 2010 Skjønner godt at du blir sittende å undre deg over dette..Eneste måte å finne ut av det er å spørre. Vet det kan være ekkelt men bare fortell at du bare undrer hvorfor de ikke svarte på mailene siden det var de som inviterte deg med flere. Du er ikke ute etter å lage bråk/krangel men bare få klarhet i ting. Unngå å "angrip" dem for da vil de nok bare begynne å forsvare seg selv og det kan fort bli klamt og ekkelt. Og ikke ta det via mail eller sms slik at det fort kan oppstå nye misforståelser
AnneBonny Skrevet 5. oktober 2010 #15 Skrevet 5. oktober 2010 (endret) Altså, to venninner ville på shoppingtur, og inviterte resten av venninnegjengen(de tenkte det var på tide å gjøre noe koslig) De fleste sa ja, og det gjorde jeg og, men de skrev ikke noe da jeg sa ja. Følte meg oversett. Så stilte jeg noen spørsmpl angående turen, og ingen svarte på det. Til slutt fikk jeg en privat mail av en av venninnene som skrev at jeg kunne bestille flybill selv(det var enklest) og jeg skrev at de måtte si ifra når de hadde bestillt flybill, slik at jeg også kunne bestille en flybill på samme tidspunkt. Hørte ingenting mer om dette, og så på facebook at de har vært der denne helgen ... Du høres en smule reservert ut fra starten av, virker som at du følte deg oversett helt fra planleggingspunktet. Da ville jeg begynt å lure på om de ville la meg være med i starten pga medfølelse, ikke vilje. Jeg synes de høres barnslige ut, og om det kan passe inn hos dem, ville jeg nok klart meg fint uten den shoppingsturen! Ignoranse-svarende venner burde en holde seg unna Er som regel et hint om at noe ikke stemmer. Men nå kan ikke jeg vite noe helt sikkert. Endret 5. oktober 2010 av AnneBonny
FatallyYours Skrevet 5. oktober 2010 #16 Skrevet 5. oktober 2010 jøss, det var rar oppførsel, og veldig dårlg gjort hvis du ikke har gjort noe for å fortjene dette
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå