*Numi* Skrevet 5. oktober 2010 #1 Skrevet 5. oktober 2010 Ja, som overskriften sier, har jeg tenkt til å bytte mineralfoundation fra GloMinerals til Tikei. Jeg bruker nå GloLoose Base natural fair, og lurer på om det er noen sminkekydnige her ute som vet hvilken Tikei jeg burde velge som kan erstatte den jeg har brukt til nå? Takker for alle svar. Kan godt bestille prøver fra Tikei også, men en liten pekepinn fra noen med mer peiling enn meg selv ville vært flott.
sunshine09 Skrevet 6. oktober 2010 #2 Skrevet 6. oktober 2010 Jeg vil nok si at Natural Fair fra GloMinerals tilsvarer Peach 1 eller 2. Opplevde at natural fair fra glominerals faktisk var for mørk for meg (selv om det er den lyseste ifra GloMinerals). Den var ikke alt for mørk, men for mørk til at det så helt naturlig ut. Tikei Peach 1 passet mye bedre for meg, den er bittebittelitt lysere men med samme tone som natural fair. Jeg skal nok også bytte til Peach 0 nå som det blir vinter.
*Numi* Skrevet 6. oktober 2010 Forfatter #3 Skrevet 6. oktober 2010 Tusen takk for svar! Da skal jeg se å få meg et par prøver av Tikeis Peach 1 og 2. Begynner å gå helt tom for natural fair. Greit å ha en liten pekepinn, slik at jeg kanskje slipper å gå gjennom alle av Tikeis lyseste farger. Takk igjen!
Honesty Skrevet 7. oktober 2010 #4 Skrevet 7. oktober 2010 Jeg har Natural Light fra Glo, og opplever den som mer gultonet enn nøytral, så dersom Fair er litt i samme leia, ville jeg også prøvd noen prøver fra Neutral-skalaen hos Tikei.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå