AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2010 #1 Skrevet 5. oktober 2010 Skifter du klær når du kommer hjem fra jobb/skole på ettermiddagen? Eller går du med det samme hele dagen? Jeg hopper alltid inn i joggebukse og hettegenser med en gang jeg kommer inn døren. Orker ikke gå med trange klær en hel dag
Gjest Awsome Skrevet 5. oktober 2010 #2 Skrevet 5. oktober 2010 Går med det samme heile dagen med mindre eg har blitt våt eller skitten.
Red headed girl Skrevet 5. oktober 2010 #3 Skrevet 5. oktober 2010 Bytter som regel ja, viss jeg ikke skal ut igjen med en gang eller noe. Er herlig å få av seg dagens klær og bare daffe rundt i behagelige joggebukser :D
redchilli Skrevet 5. oktober 2010 #4 Skrevet 5. oktober 2010 bytter til joggeklær når jeg kommer hjem
Papaya84 Skrevet 5. oktober 2010 #5 Skrevet 5. oktober 2010 Skifter du klær når du kommer hjem fra jobb/skole på ettermiddagen? Eller går du med det samme hele dagen? Jeg hopper alltid inn i joggebukse og hettegenser med en gang jeg kommer inn døren. Orker ikke gå med trange klær en hel dag Samme her
mp84 Skrevet 5. oktober 2010 #6 Skrevet 5. oktober 2010 går som regel i joggeklær eller behagelige klær på jobb (barnehage), så med mindre jeg er blitt bombardert av snott og kliss har jeg på de samme klærne.. Skifter heller til penere tøy dersom jeg skal ut på besøk, inn til byen eller noe..
*Numi* Skrevet 5. oktober 2010 #7 Skrevet 5. oktober 2010 Går ofte i det samme, men smetter gjerne over i pysjbukse/kosebukse utover kvelden.
Meridian Skrevet 5. oktober 2010 #8 Skrevet 5. oktober 2010 (endret) Med en gang jeg kommer hjem, er det av med klærne og rett i pysjbuske og hettegenser og kosetøfler Endret 5. oktober 2010 av meridian
The Kitten Skrevet 5. oktober 2010 #9 Skrevet 5. oktober 2010 Det hender jeg skifter til joggedrakt fredag kveld, men vanligvis går jeg i det samme hele dagen.
¤flicka¤ Skrevet 5. oktober 2010 #10 Skrevet 5. oktober 2010 Går som regel i det samme, men noen ganger bytter jeg om til koseklær. Prøver å ha koseklær som ikke ser for sjuskete ut; vil jo gjerne at mannen synes jeg er ok å se på selv om jeg "bare" er hjemme.
JumboJenny Skrevet 5. oktober 2010 #11 Skrevet 5. oktober 2010 Ja. Hopper så fort som mulig inn i en joggebukse, men beholder gjerne samme genseren på! Klarer ikke gå med jeans hjemme på en vanlig hverdag. Det er ikke sjuskete klær så ser ikke helt sliten ut, men her gjør vi det samme begge to. =)
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2010 #12 Skrevet 5. oktober 2010 hopper inn i joggebukse og hettegenser her også, utrolig deilig å få på seg noen myke koseklær etter en hel dag med arbeidstøy.
LineGourmet Skrevet 5. oktober 2010 #13 Skrevet 5. oktober 2010 Ja. Hopper så fort som mulig inn i en joggebukse, men beholder gjerne samme genseren på! Klarer ikke gå med jeans hjemme på en vanlig hverdag. Det er ikke sjuskete klær så ser ikke helt sliten ut, men her gjør vi det samme begge to. =) signerer!
Gjest Raindrops Skrevet 5. oktober 2010 #14 Skrevet 5. oktober 2010 Skifter med en gang jeg kommer hjem. Stor joggebukse og en myk topp
Miss Desiree Skrevet 5. oktober 2010 #15 Skrevet 5. oktober 2010 Skifter også med en gang jeg kommer hjem. Orker ikke å gå i frk. trang dongeribukse hjemme. Dessuten har jeg hund som røyter MYE,så vil ikke ha hundehår på de fine klærene
ondebanan Skrevet 5. oktober 2010 #16 Skrevet 5. oktober 2010 Går aldri med klær som er superubehaglige, så jeg har ikke det store behovet for å skifte klær når jeg kommer hjem. Jeg føler meg også litt skitten og ekkel når jeg går i joggebukser og koseklær, så det unngår jeg så best jeg kan.
Gjest Iah Skrevet 5. oktober 2010 #17 Skrevet 5. oktober 2010 Skifter til joggedress/kosedress av noe slag, med mindre jeg skal rett ut på noe igjen etter middag.
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2010 #18 Skrevet 5. oktober 2010 Går aldri med klær som er superubehaglige, så jeg har ikke det store behovet for å skifte klær når jeg kommer hjem. Jeg føler meg også litt skitten og ekkel når jeg går i joggebukser og koseklær, så det unngår jeg så best jeg kan. Du får vaske joggebuksene dine, kanskje det hjelper på følelsen av skittenhet.
Gjest Pet Skrevet 5. oktober 2010 #19 Skrevet 5. oktober 2010 Ja, alltid. Går rett inn på soverommet og skifter før jeg gjør noe annet. Det som er best å få av seg er bh-en. Hater å gå med bh.
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2010 #20 Skrevet 5. oktober 2010 Du får vaske joggebuksene dine, kanskje det hjelper på følelsen av skittenhet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå