Gå til innhold

skifter du klær når du kommer hjem?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skifter du klær når du kommer hjem fra jobb/skole på ettermiddagen? Eller går du med det samme hele dagen?

Jeg hopper alltid inn i joggebukse og hettegenser med en gang jeg kommer inn døren. Orker ikke gå med trange klær en hel dag :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Går med det samme heile dagen med mindre eg har blitt våt eller skitten.

Skrevet

Bytter som regel ja, viss jeg ikke skal ut igjen med en gang eller noe. Er herlig å få av seg dagens klær og bare daffe rundt i behagelige joggebukser :D

Skrevet

bytter til joggeklær når jeg kommer hjem

Skrevet

Skifter du klær når du kommer hjem fra jobb/skole på ettermiddagen? Eller går du med det samme hele dagen?

Jeg hopper alltid inn i joggebukse og hettegenser med en gang jeg kommer inn døren. Orker ikke gå med trange klær en hel dag :)

Samme her :)

Skrevet

går som regel i joggeklær eller behagelige klær på jobb (barnehage), så med mindre jeg er blitt bombardert av snott og kliss har jeg på de samme klærne.. Skifter heller til penere tøy dersom jeg skal ut på besøk, inn til byen eller noe..

Skrevet

Går ofte i det samme, men smetter gjerne over i pysjbukse/kosebukse utover kvelden. :)

Skrevet (endret)

Med en gang jeg kommer hjem, er det av med klærne og rett i pysjbuske og hettegenser og kosetøfler :natti:

Endret av meridian
Skrevet

Det hender jeg skifter til joggedrakt fredag kveld, men vanligvis går jeg i det samme hele dagen.

Skrevet

Går som regel i det samme, men noen ganger bytter jeg om til koseklær. Prøver å ha koseklær som ikke ser for sjuskete ut; vil jo gjerne at mannen synes jeg er ok å se på selv om jeg "bare" er hjemme.

Skrevet

Ja. Hopper så fort som mulig inn i en joggebukse, men beholder gjerne samme genseren på! Klarer ikke gå med jeans hjemme på en vanlig hverdag. Det er ikke sjuskete klær så ser ikke helt sliten ut, men her gjør vi det samme begge to. =)

Skrevet

hopper inn i joggebukse og hettegenser her også, utrolig deilig å få på seg noen myke koseklær etter en hel dag med arbeidstøy.

Skrevet

Ja. Hopper så fort som mulig inn i en joggebukse, men beholder gjerne samme genseren på! Klarer ikke gå med jeans hjemme på en vanlig hverdag. Det er ikke sjuskete klær så ser ikke helt sliten ut, men her gjør vi det samme begge to. =)

signerer! ;)

Gjest Raindrops
Skrevet

Skifter med en gang jeg kommer hjem. Stor joggebukse og en myk topp :)

Skrevet

Skifter også med en gang jeg kommer hjem. Orker ikke å gå i frk. trang dongeribukse hjemme. Dessuten har jeg hund som røyter MYE,så vil ikke ha hundehår på de fine klærene :fnise:

Skrevet

Går aldri med klær som er superubehaglige, så jeg har ikke det store behovet for å skifte klær når jeg kommer hjem. Jeg føler meg også litt skitten og ekkel når jeg går i joggebukser og koseklær, så det unngår jeg så best jeg kan.

Skrevet

Skifter til joggedress/kosedress av noe slag, med mindre jeg skal rett ut på noe igjen etter middag.

Skrevet

Går aldri med klær som er superubehaglige, så jeg har ikke det store behovet for å skifte klær når jeg kommer hjem. Jeg føler meg også litt skitten og ekkel når jeg går i joggebukser og koseklær, så det unngår jeg så best jeg kan.

Du får vaske joggebuksene dine, kanskje det hjelper på følelsen av skittenhet.

Skrevet

Ja, alltid. Går rett inn på soverommet og skifter før jeg gjør noe annet. Det som er best å få av seg er bh-en. Hater å gå med bh.

Skrevet

Du får vaske joggebuksene dine, kanskje det hjelper på følelsen av skittenhet.

:fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...