AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2010 #1 Skrevet 5. oktober 2010 Hverdagen har innhentet oss, og når jeg legger meg om kvelden lengter jeg mest etter bare å sove. Typen min tenner meg, han er absolutt det deiligste jeg vet. Og jeg nyter alltid å ha sex med ham. Men når vi først er igang, tar det veldig lang tid før han kommer. Og jeg har bare klart å ri ham til han kommer et fåtall ganger. Vanligvis blir jeg så sliten at kroppen ikke vil mer, kanskje like før han får orgasme, og han må overta om han vil ha den orgasmen. Han er utrolig flink i senga, kan holde på i evigheter og er opptatt av at det skal være godt for meg. Men av og til mister jeg motet, når jeg er for sliten til å ri ham mer, og helt gåen i munnen etter en eviglang blowjob. Jeg føler meg utilstrekkelig. For jeg må gi opp(etter kort tid, føler jeg) og han må overta igjen. Så når jeg legger meg om kvelden, trøtt etter en lang dag, tar jeg aldri lenger initiativ til sex..fordi jeg vet at sexen vil komme til å ta all energi fra meg, og "stjele" mye tiltrengt søvn. Og jeg får så dårlig samvittighet overfor den fantastiske mannen min, er redd han skal føle seg mindre begjært og verdsatt enn før. Lurer på hvordan andre damer klarer sitte ri mannen sin i evigheter jeg, og samtidig nyte sexen..jeg blir så sliten imens at jeg egentlig ikke klarer tenke på annet enn at "jeg må klare litt til, bare litt til.." for at samboeren min skal få noe ut av det. Hadde vært deilig å for det meste bare kunnet tatt "en kjapp en" før en la seg til sove(eller når som helst på dagen), og heller brukt mer tid en gang iblant. Men synes hans orgasme er minst like viktig som min. Noen som har hatt det likt, som kan komme med erfaringer eller tips? Kjenner jeg blir litt deppa over hele greia, vet jo han nok skulle ønske jeg var mer ivrig..og dårlig samvittighet hjelper heller ikke noe særlig
Gjest Trissa Skrevet 6. oktober 2010 #2 Skrevet 6. oktober 2010 Jeg skjønner hva du mener.Har hatt en ex som brukte lang tid på å komme og det blir til slutt et ork! Jaja får sikker masse pepper for dette men jeg foretrekker en mann som kommer fort. Det er vanvittig tennede å se en mann være så kåt at han ikke klarer å holde igjen. ALDRI MER EN TREG MANN PÅ MEG!
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2010 #3 Skrevet 6. oktober 2010 Trener du?Etter jeg begynte å trene kunne jeg ri anntagligvis 60% mer enn tidligere, noe som er en ganske stor forskjell
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2010 #4 Skrevet 6. oktober 2010 Må du suge ham eller ri ham til orgasme, da? Kan han ikke ta deg bakfra eller gjøre noe annet som funker bedre?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå