PinaColada91 Skrevet 5. oktober 2010 #1 Skrevet 5. oktober 2010 Hva mener dere går under definisjonen "utroskap" når man bare holder på med noen? Er det i det hele tatt noe som heter utroskap i slike tilfeller? Vil gjerne høre litt meninger og refleksjon om dette!
Envy Skrevet 5. oktober 2010 #2 Skrevet 5. oktober 2010 (endret) hmm, det der når man er "halvveis sammen" er litt sånn gråsone. Tror nesten man bare må definere litt selv. Har dere snakket sammen om at begge er interessert i noe mer? Vil dere begge inn i et forhold med hverandre etter hvert? Tror kommunikasjon er alfa omega i denne fasen (som ellers i livet). Jeg hadde en gang i tiden en "fucking good friend" som ting utviklet seg i retning et forhold med. Plutselig en dag var han "in a relationship" med en eller annen annen på facern. Jeg skjønte ingenting og fortalte han ikke om det jeg følte for han før da, og da var det jo for sent. Han sa han trodde det aldri kunne bli noe mellom oss, men innrømte at han også hadde hatt følelser.. Dette gikk jo selvfølgelig rett vest, og ja, jeg så på det som at han hadde vært både utro og gått bak min rygg som hadde funne thun andre når jeg trodde vi hadde noe. Nå er jeg forøvrig glad det ikke ble noe av Endret 5. oktober 2010 av Envy
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2010 #3 Skrevet 5. oktober 2010 jeg synes du skal slutte å "holde på med" gutter når du blir så usikker av det. Enten er du sammen med noen eller ikke. Enkelt og greit. Og er man i ferd med å bli sammen men bare ikke har sagt det ennå så roter man ikke rundt med andre for da blir ikke forholdet noe av.
I Grosny Skrevet 5. oktober 2010 #4 Skrevet 5. oktober 2010 Hva mener dere går under definisjonen "utroskap" når man bare holder på med noen? Er det i det hele tatt noe som heter utroskap i slike tilfeller? Vil gjerne høre litt meninger og refleksjon om dette! Det ser ut som om at han ikke har bestemt seg for hvem han vil være med. Jeg synes det er tvilsomt å bygge noe seriøst grunnlagt på så lavt ambisjonsnivå. Å ikke ligge med andre handler jo mye om det å ha bestemt seg. Jeg hadde trukket meg unna. Uten å bli særlig sur. Kanskje litt snurt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå