PinaColada91 Skrevet 5. oktober 2010 #1 Skrevet 5. oktober 2010 Hei! Burde jeg føle meg skyldig og ha dårlig samvittighet dersom jeg ble kysset av en gutt ute på byen, når jeg halvveis holder på med en annen? Han som kysset meg er venner, men vi sto lenge og danset sammen og han ble veldig klåete og jeg gjorde på en måte ikke så mye med det, det var så mange der så jeg merket liksom ikke hva som var hva. Også kysset han meg flere ganger, men jeg vred meg unna hver gang. Det jeg kunne gjort er å ha gått vekk fra han, men jeg gjorde ikke det, for det var så morsomt å være med han. Og jeg var ganske full, må det sies. Kom på dette i dag. Greia med han jeg holder på med er litt sånn usikker. Jeg føler at det vi har er veldig bra, og vi er på vei til å bli sammen, men han viser så utrolig lite interesse og sier at "ingenting er sikkert, men vi ser ting an". Dersom man er der at man ser det an, så har man ikke forpliktelser ovenfor hverandre på samme måte som hvis man hadde vært kjærester tenker jeg? Det var det moralen min sa til meg i går da jeg ikke gikk bort fra han som kysset meg. Hadde jeg hatt kjæreste, hadde jo saken vært en annen. Han jeg holder på med har sagt at selv om vi ikke er helt kjærester, så stoler han på meg og sånn. Altså at jeg ikke holder på med noen andre. Men jeg hadde jo en moralsk sperre i går, jeg kunne kysset tilbake, men jeg vred meg unna og kjente på kroppen at dette ikke var helt riktig. Men likevel ble jeg kysset på munnen flere ganger, og jeg gikk ikke vekk fra vedkommende selv om jeg ikke var med på den delen. Jeg bare danset og hadde det gøy med han, og ute på byen er det jo litt andre omstendigheter, man er litt mer kosete med alle uten at det betyr noe som helst. Lager jeg bare unnskyldninger for megselv etter å ha gjort noe ulovlig? Eller burde jeg ikke føle meg dårlig?
CeeCee Skrevet 5. oktober 2010 #2 Skrevet 5. oktober 2010 Synes ikke du skal ha dårlig samvittighet. Sånne "kanskje, kanskje-fyrer" kan man bare ikke stole på. Virker som om han der fyren du holder på med kun vil det; Altså holde på med deg, og holde alle andre muligheter åpnne. Ergo: Du er fri til å gjøre akkurat hva du vil.
PinaColada91 Skrevet 5. oktober 2010 Forfatter #3 Skrevet 5. oktober 2010 Okey, takk for svar! Hjelper å høre at jeg ikke trenger å ha dårlig samvittighet egentlig. Jeg er veldig den typen som får dårlig samvittighet og føler jeg må unnskylde meg for alt, og hvertfall i forhold til folk. På en måte så føler jeg at han jeg holder på med er "gutten min" i og med at vi har vært sammen lenge før og alltid vært venner. Vi er også gode venner som snakker om alt og stoler 100 % på hverandre, og jeg vil gjerne at det skal fortsette sånn. Derfor føler jeg at det var utrolig dårlig gjort av meg å rote med en annen gutt. Det er så fort gjort å plutselig sitte i den knipen føler jeg, hvertfall når "gutten min" er så langt unna (militæret). Huff jeg føler meg utrolig råtten nå egentlig. Vil snakke med han om det, fortelle han alt og si unnskyld og sånn, men jeg vet ikke om det på en måte blir "fornedrende" for meg, om du skjønner. At jeg tilber han, og at det ikke er på samme måte tilbake. For han har veldig sånn "care"-holdning, selv om jeg vet at jeg betyr mye for han og sånn. Så på oppmerksomhetsfronten er det ikke tipp topp føler jeg. Den delen av "forholdet" er det jeg som tar meg av. Men når det gjelder lojalitetdelen så vet jeg at han er utrolig trofast og til å stole på! Mens jeg på en måte trenger den oppmerksomheten fra han, og dermed har lett for å prøve å flørte med gutter, og sånn som i går, få litt for mye oppmerksomhet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå