Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Første gang jeg skriver her... Er så fortvilet over min egen situasjon. Har vært gift nå i 17 år , 2 nydelige barn. ei som fortsatt bor hjemme.Jeg er uføretrygdet og har vært det i 18 år. Mannen min har god jobb og tjener sin million på den.Han betaler huslån og alle regninger. Når han husker det. Noen ganger er det dobble og tripple regninger å betale. dette gjør til at det aldrig er penger igjen fra hans lønn. Eller ikk til meg og barna ihvertfal. Han hobbyer får jo endel. Er det riktig at min lønn på 11000 pr mnd skal dekke alt av husholdning , mat og klær . + lommepenger og klær til tenåring. Jeg har aldrig råd til å spare penger til noe til meg selv. Må håpe på en mnd med lite regninger slik at det kommer litt til meg. Men sel da får han meg til å føle dårlig samvittiget, fordi det kommer alltid en regning hvor han da sier: det var de pengene du fikk... Jeg har mast på han om budsjett 1000000 ganger. Satt det opp for han , refinansiert smålån slik at budsjettet ser enda finere ut . vi kunne faktisk spare 5000 pr mnd og enda ha masse igjen av hans lønn + min. Han synes det ser supert ut hver gang , men gjør han det ?? NEI Jeg elsker han ,derfor blir jeg hos han , men skulle så gjerrne brukt pengene litt anderledes. Jeg hjelper 20 åringen litt av og til , men skulle gitt henne så mye mye mere... Lappen kanskje? Sitter her å lar tårene renne i strie strømmer , HVORFOR ? Hvorfor går jeg ikke fra han ? Fordi jeg elsker han. Måtte bare tømme meg litt , si det til noen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville tatt kontakt med et famillievernkontor og bedt dem om litt hjelp til å ordne dette.

De kan hjelpe dere til å forstå hverandre når det gjelder penger, og til å sette opp et budsjett som dere begge kan leve med.

Skrevet (endret)

Gå til familievernkontoret og snakk du. Dere er gift. Jeg tror mannen din har forsørgerplikt. Jeg tror at han kan idømmes å betale en passende sum.

Endret av I Grosny

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...