Gå til innhold

Flau i sengen.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg har vært sammen med min partner i over syv år og jeg har de seneste årene utvikklet en "greie" på soverommet.

Jeg klarer ikke å slippe meg løs i sengen lenger.

Jeg har som hobby å stå modell, masse akt og en del utfordrende bilder og situasjoner, IKKE NOE PROBLEM, det er på en måte en jobb.(vet det høres fjernt ut!)

Men når kjæresten min kaller meg sexy og beskriver i detalj hav han vil vi skal gjøre(som han allttid har gjort) så begynner jeg å føle det kleint.

Fra dag en har jeg vært ærlig om at jeg ikke liker å "gå ned på han", da jeg rett og slett ikke syntes det er behagelig.

Han vil gjerne jeg skal strippe for han, ha sex med flombelysning osv, men jeg føler jeg ikke klarer. Jeg liker ikke å se meg og min kroppsdeler sprette rundt omkring, det blir enklere for meg å nyte i mørket, men det frarøver jo en del av opplevelsen fra kjæresten.

Jeg har kommet frem til at jeg rett og slett må "manne meg opp" og stille opp for kjæresten min. Men hvordan? Hvordan kommer jeg over min egen frykt for å slippe meg løs forran kjæresten? Han mener jeg burde klare det for han når jeg klarer det for kamera, forskjellen for meg er at jeg har ikke sex forran kamera, jeg utleverer ikke meg selv på samme måte, føler jeg. Forran kamera er skuespill, hjemme på soverommet er virkelighet...

Noen bøker å annbefale? hypnose? Terapi?

Hvor begynner jeg??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet ikke.. sexolog kanskje? Eller psykolog?

Du føler deg kanskje veldig sårbar når du "bare" er deg selv foran kjæresten. Har det skedd noe spesielt på andre punkter i livet ditt som kanskje kan ha gjort at du har mistet litt selvtillit?

Skrevet

Du begynner i det små. Ha litt mer lys på en vanlig. Utfordre deg selv litt. Husk bare det med bittesmå skritt. Et par glass rødvin i forkant kan hjelpe.

Jeg er rimelig fri selv når det gjelder sex, men f.eks. stripping står jeg glatt over. Der ville jeg ikke følt meg komfortabel i det hele tatt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...