AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2010 #1 Skrevet 4. oktober 2010 Hei! JEg er en jente som er normalvektig vil jeg nå si. Er 157 cm høy (eller lav alt ettersom ) og veier ca 58-60 kilo. Synes jeg ser helt grei ut, men ønsker å kvitte meg med litt "ekstra" som *plutselig* har dukket opp på magen og rundt høftene, altså litt sideflesk om man kan kalle det det. Hva er den beste måten å kvitte seg med disse problemområdene på? Vet jo at det ikke går an å punktslanke seg, og det gjør meg ingenting å gå ned i vekt på andre områder heller, så det er ikke noe problem, men ønsker i hovedsak å ta av meg på de nevnte stedene. Jeg spiser helt grei mat, noe usunt innimellom, men ikke veldig ofte. Spiser variert og ca 3 ganger om dagen (JA! jeg vet at jeg burde spist 6 ganger, men får bare ikke gjort det) Ps. Har ikke råd til å gå på treningsstudio og jeg skulle gjerne ha kapret en personlig trener som kunne ha hjulpet meg, men da jeg er student og i tillegg holder på med lappen og ikke har jobb, går dette dårlig økonomisk. Sliter også med motivasjon, da det er så mye som skjer om dagen med studier og greier. I tillegg er det ikke mange steder rundt der jeg bor, som egner seg for å gå tur, og spesielt ikke når snøen kommer etterhvert... Noen som kan hjelpe meg??
Leifr Skrevet 5. oktober 2010 #2 Skrevet 5. oktober 2010 (JA! jeg vet at jeg burde spist 6 ganger, men får bare ikke gjort det) Ikke så veldig viktig. Det finnes én måte å kvitte seg med denne ekstra vekta på: Kaloriunderskudd. Helst et pent og pyntelig og forsvarlig lite underskudd. Dette kan du oppnå ved å spise litt mindre, røre deg litt mer, eller (helst) en kombinasjon. Har dere ikke studentidrett der du er?
wahaj Skrevet 6. oktober 2010 #3 Skrevet 6. oktober 2010 Som du sier selv så går det ikke an å punktslanke. Og som den over nevner så er det i bunn og grunn kcal inn og ut som har noe å si. Trening hjelper jo veldig på å stramme opp kroppen.
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2010 #4 Skrevet 6. oktober 2010 Takk for svar blir ikke mye på med fremover Det var tull altså! Jeg spiser ikke mye bare passet så bra inn liksom, hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå