Gå til innhold

Ned i vekt - Mage og "sideflesk"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

JEg er en jente som er normalvektig vil jeg nå si. Er 157 cm høy (eller lav alt ettersom :fnise:) og veier ca 58-60 kilo. Synes jeg ser helt grei ut, men ønsker å kvitte meg med litt "ekstra" som *plutselig* har dukket opp på magen og rundt høftene, altså litt sideflesk om man kan kalle det det. Hva er den beste måten å kvitte seg med disse problemområdene på? Vet jo at det ikke går an å punktslanke seg, og det gjør meg ingenting å gå ned i vekt på andre områder heller, så det er ikke noe problem, men ønsker i hovedsak å ta av meg på de nevnte stedene. Jeg spiser helt grei mat, noe usunt innimellom, men ikke veldig ofte. Spiser variert og ca 3 ganger om dagen (JA! jeg vet at jeg burde spist 6 ganger, men får bare ikke gjort det)

Ps. Har ikke råd til å gå på treningsstudio og jeg skulle gjerne ha kapret en personlig trener som kunne ha hjulpet meg, men da jeg er student og i tillegg holder på med lappen og ikke har jobb, går dette dårlig økonomisk.

Sliter også med motivasjon, da det er så mye som skjer om dagen med studier og greier. I tillegg er det ikke mange steder rundt der jeg bor, som egner seg for å gå tur, og spesielt ikke når snøen kommer etterhvert... :sukk:

Noen som kan hjelpe meg??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

(JA! jeg vet at jeg burde spist 6 ganger, men får bare ikke gjort det)

Ikke så veldig viktig.

Det finnes én måte å kvitte seg med denne ekstra vekta på: Kaloriunderskudd. Helst et pent og pyntelig og forsvarlig lite underskudd. Dette kan du oppnå ved å spise litt mindre, røre deg litt mer, eller (helst) en kombinasjon.

Har dere ikke studentidrett der du er?

Skrevet

Som du sier selv så går det ikke an å punktslanke.

Og som den over nevner så er det i bunn og grunn kcal inn og ut som har noe å si. Trening hjelper jo veldig på å stramme opp kroppen.

Skrevet

Takk for svar :) blir ikke mye :popcorn: på med fremover :fnise:

Det var tull altså! Jeg spiser ikke mye :popcorn: bare passet så bra inn liksom, hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...