Riskrem Skrevet 4. oktober 2010 #1 Skrevet 4. oktober 2010 Ja, dette er kanskje et luksusproblem men... Kjæresten min og jeg har et veldig fint forhold, og vi har vært sammen i snart to år. Kjæresten min er en veldig positiv person som ler av alt. Han finner humor i alle mulige situasjoner og hendelser. Ler av mye forskjellig, og kan plutselig begynne å le hvis han tenker på noe morsomt. Av en eller annen grunn har det begynt å plage meg litt. Ofte forstår jeg ikke hva han ler av. Ting han synes er morsomt synes jeg overhodet ikke er morsomt selv. Da sitter jeg der og virker "sur" bare fordi jeg ikke ler med ham... Det føles også pinlig noen ganger at han ler av alt mulig rart. Personlig er jeg ikke en person som ler av alt og alle. Enten er jeg en for seriøs person, eller så er jeg bare en idiot som ikke klarer å la kjæresten min ha sin spesielle humor. Jeg kan vel ikke forvente hverken at han skal endre seg, eller at jeg selv skal være enig i hans humor. Det er jo litt slitsomt å late som om noe er morsomt hele tiden også. Jeg kan jo ikke bare le hver gang han ler. Dette ble kanskje et veldig dumt innlegg... håper noen skjønner hva jeg mener!
Gjest Xelle Skrevet 5. oktober 2010 #2 Skrevet 5. oktober 2010 skjoenner veldig godt hva du mener. Jeg og kjaeresten har forskjellig humor. Han kan tenke tilbake paa ting han har sett og bare bryte ut i latter. Han kan finne paa aa sitere ting for seg selv og saa le. Mens jeg bare sitter der aa ser litt rart paa han for jeg skjoenner ikke hva som er saa vanvittig morsomt. Det plager meg ikke, men er bare litt merkelig til tider.
Gakkepus Skrevet 5. oktober 2010 #3 Skrevet 5. oktober 2010 Tja, jeg syns nå da for all del at det er dumt å være "sur" fordi det han ler av ikke får deg til å le. Jeg og samboer han veldig lik humor samitig som den er ulik på mange forskjellige måter. Men når han får latterkrampe av noe, ler jeg bare med han, eller smiler litt og sier noe, og det samme gjelder meg. Vi blir ikke sinte på hverandre. Humor er tross alt en veldig individuell sak...
Gjest Hanne Skrevet 5. oktober 2010 #4 Skrevet 5. oktober 2010 Enig med de andre =) Man må få le av det man vil, ler ikke du, så gjør ikke det noe, men smil og vær glad han er glad. Synd at det irritererer deg, da. Du får prøve å komme på noe som du synes er morsomt når han ler da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå