Charlizi Skrevet 4. oktober 2010 #1 Skrevet 4. oktober 2010 heisann, jeg er ei dame med nokså lyse øyenbryn og er derfor avhengi av å sminke de for å se fresh ut. Da jeg liker å variere litt så er ikke tatoverte øyenbryn noe alternativ foreløbig. Desverre har jeg ikke funnet en favoritt på markedet som sitter godt gjenom dagen og må derfor tegne de opp flere ganger daglig. Mitt spm er om noen her har et godt produkt å anbefale i så måte? Hvilken type bruker du? og hva synes du er best av penn/kajal eller øyenbrynsskygge? Hadde også vært fint om noen kjenner til en vannfast type som sitter på badestranden når man svetter litt i sola og ev.får litt sjøvann på seg. elleer på svømmehallen,hvis det i det hele tatt finnes et slikt produkt.. hååper på svar
(((Puma))) Skrevet 4. oktober 2010 #2 Skrevet 4. oktober 2010 Hva med å farge dem med f.eks Kolokrem ?
Tinker8ell Skrevet 4. oktober 2010 #3 Skrevet 4. oktober 2010 jeg synes egentlig at blyant gir et alt for hart helhetsinntrykk. Sminke skal "fikse feil", ikke være en maske. Så jeg anbefaler mye heller en skygge til bryna, slik at det ser naturligt ut... men smak og behag selvfølgeli
Charlizi Skrevet 4. oktober 2010 Forfatter #4 Skrevet 4. oktober 2010 hei og takk for tilbakemeldinger. Kolokrem har jeg prøvd men synes det trengs å fylles ut litt mer da behåringen er sparsom på øyenbrynsfronten Ja skygge ser ofte mer naturlig ut dersom man har behåringen som skal til da...liker i grunn best en ikke for skarp penn som er brungrå (IKKE rødbrun!)men har også vært ganske fornøyd med en skygge for bryn som jeg kjøpte på bodyshop..bare at ingen av disse har vært innertier så langt.. er vel egentlig bedre at jeg spør etter hva som sitter godt i det daglige og som samtidlig er god å legge.
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2010 #5 Skrevet 4. oktober 2010 Jeg synes, overraskende nok, at øyenbrynspennene til H&M er de beste. Jeg bruker dem også til utfylling av noen partier. Gjerne den lyseste som heter "blond", evt i kombinasjon med lysebrun. Alltid godt spisset. Tegnet med mange små strøk. Ser ikke hardt ut i det hele tatt.
Karmosin Skrevet 5. oktober 2010 #6 Skrevet 5. oktober 2010 (endret) Jeg er ikke så glad i blyant eller skygge, for jeg er veldig flink til å klæsje borti huden. Derimot er jeg strålende fornøyd med denne, som farger og former. Den er ikke vannfast, altså. Edit: litt rask med å klikke Post... Jeg synes den sitter veldig godt, også når jeg svetter, så lenge jeg ikke tørker panna litt brutalt. Brun er favorittfargen til mitt veldig blonde hår, men vil jeg se litt mer dramatisk ut bruker jeg brunsort. Jeg har temmelig sparsomme øyenbryn, jeg også, men dette ser veldig naturlig og fint ut på meg. Endret 5. oktober 2010 av Karmosin
cindarella Skrevet 5. oktober 2010 #8 Skrevet 5. oktober 2010 Øyenbrynspennene til hm er faktisk veldig gode! Jeg bruker lysebrun, veldig fin farge. Har nylig kjøpt make up store sin blyant, den er også veldig bra. Fargen der passer meg bedre enn hm sin, men på holdbarhet osv er faktisk hm sin best.
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2010 #9 Skrevet 5. oktober 2010 Har du prøvde en øyenbrynsgele? Jeg hadde også problemer med at blyanten forsvant fortere enn jeg ønsket inntil jeg prøvde dette, og nå holder øyenbrynene seg fine hele dagen. Jeg bruker H&M sin øyenbrynsblyant, og er egentlig veldig fornøyd med denne, bortsett fra som jeg nevnte at den kanskje ikke holder lenge nok. Men øyenbrynsgele, også fra H%M holder blyanten seg på plass helt til jeg fjerner sminken om kvelden, det ser også mye mer naturlig ut siden det ikke blir så pudrete, i tillegg til at hårene holder seg på plass. Anbefales!
Lykkelitenen Skrevet 5. oktober 2010 #10 Skrevet 5. oktober 2010 Jeg bruker isadora sin og er veldig fornøyd med denne. Holdbarheten er god, men ikke super. Nå kombinerer jeg denne med brynvokspennen til depend og da holder brynene formen og fargen sitter mye bedre på. Nå trenger jeg ikke lenger touch up med farge. Det er som om vokspennen forsegler fargen inne eller noe...
Charlizi Skrevet 5. oktober 2010 Forfatter #11 Skrevet 5. oktober 2010 Tusen takk for mange supre svar ..kjekt å bli tipset om produkt jeg ikke visste fantes en gang..og små triks man kan benytte seg av!
Magenta Skrevet 5. oktober 2010 #12 Skrevet 5. oktober 2010 (endret) Jeg bruker denne: http://www.anastasia.net/product.php?productid=16137&cat=249&page=1 De har og gode øyenbrynskoster: http://www.anastasia.net/product.php?productid=16148&cat=253&page=1 Naturlig, passe dekkende farge, og holder hele dagen Endret 5. oktober 2010 av Magenta
Wonders Skrevet 6. oktober 2010 #13 Skrevet 6. oktober 2010 (endret) mine penner går på stumpene løs for tiden. Fant noen på H&M fra dem selv, i lyse brun. Billige , drøye og sitter hele dagen, selv om jeg ofte er oppi ansiktet med fingrene. Det er av denne serien, bare mye lysere brun; http://www.google.no/imgres?imgurl=http://bloggfiler.no/trefjes.blogg.no/images/810087-9-1274630426811.jpg&imgrefurl=http://trefjes.blogg.no/tips.html&usg=__LA8YQhXsdCTwL_wSQYKQVuamS-s=&h=446&w=390&sz=8&hl=no&start=47&zoom=1&tbnid=3X4n9kJQ5fRcLM:&tbnh=134&tbnw=107&prev=/images%3Fq%3DH%2526M%2Beyebrow%2Bpen%26um%3D1%26hl%3Dno%26client%3Dfirefox-a%26rls%3Dorg.mozilla:nb-NO:official%26biw%3D1096%26bih%3D747%26tbs%3Disch:10%2C1265&um=1&itbs=1&iact=rc&dur=409&ei=kmCsTIjJGIzBswa6kcyTBw&oei=DGCsTKCXI9KBswa_rdXaAw&esq=3&page=3&ndsp=24&ved=1t:429,r:10,s:47&tx=50&ty=68&biw=1096&bih=747 Endret 6. oktober 2010 av Wonders 1
tante fiolett Skrevet 6. oktober 2010 #14 Skrevet 6. oktober 2010 Jeg er ikke så glad i blyant eller skygge, for jeg er veldig flink til å klæsje borti huden. Derimot er jeg strålende fornøyd med denne, som farger og former. Den er ikke vannfast, altså. Hvor kjøper du den øyenbrynspennen fra Depend? Har sett i noen butikker uten å finne den.
lykkeknotten Skrevet 6. oktober 2010 #15 Skrevet 6. oktober 2010 Jeg anbefaler denne på det sterkeste. Fine skygger til bryn og gode koster. I tillegg følger det med øyenbrynsmal. :D
Karmosin Skrevet 6. oktober 2010 #16 Skrevet 6. oktober 2010 Hvor kjøper du den øyenbrynspennen fra Depend? Har sett i noen butikker uten å finne den. Vita. Jeg mener å huske at jeg har sett den i kosmetikkavdelingen på Lindex også.
BeautyFuzz Skrevet 6. oktober 2010 #17 Skrevet 6. oktober 2010 Liker godt ArtDeco sin som du får bl.a hos Parfymelle:) Holder godt og er ikke så dyrt.
nynne Skrevet 6. oktober 2010 #18 Skrevet 6. oktober 2010 den fra depend som er linket til over her, den fungerte ikke i det hele tatt jo.. kom jo ingenting utav.. jeg sliter også med at pudder holder seg på plass, og synes det er vrangt å unngå for hardt markert/strek.. Farger alltid med kolokrem eller hos hudpleier, men det koster jo og varer bare et par-tre uker..
Gjest Distiller Skrevet 6. oktober 2010 #19 Skrevet 6. oktober 2010 Jeg bruker den fra Isadora, og er kjempefornøyd med den.
Karmosin Skrevet 7. oktober 2010 #20 Skrevet 7. oktober 2010 Den fra Depend må ristes litt første gang og oppbevares stående på hodet. Det kommer farge ut av min.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå