AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2010 #1 Skrevet 4. oktober 2010 Jeg ser at huden min trenger mer fuktighet, og jeg vil derfor kjøpe en fuktighetsmaske. Huden min er fuktfattig, da den i blant kan føles stram og jeg får små urenheter spesielt i pannen hvis jeg ikke er nøye med fuktighetskremen. Jeg får samtidig andre mindre urenheter innimellom og jeg har svarte komedeoner på nesa, som jeg visst aldri blir kvitt. Jeg har fått vite av hudpleier at jeg har fuktfattig hud, som er i en ok tilstand bortsett fra at jeg bør begynne med en fuktighetsmaske en gang i uka. Fra før bruker jeg en rensemaske ca. en gang per uke. Men nå lurer jeg på om jeg skal bestille Decleors Hydra floral anti-pollution fuktighetsmaske, eller fuktmasken fra Green people. Jeg har hørt at den første er god, men hvis Green peoples også kan anbefales, frister den litt pga. prisen. Men passer den for hud som ikke skal ha fett, men bare fuktighet? Er nemlig ikke interessert i en maske som gir mer urenheter... Jeg vet at prisforskjellen ikke er enorm, men pga. tollgrensen betyr det jo at man f.eks. får slengt med en øyekrem på samme bestilling eller ikke. Er veldig takknemlig for svar.
Tamtam Skrevet 5. oktober 2010 #3 Skrevet 5. oktober 2010 Har ikke prøvd Decleor, men Green People er min HG fuktighetsmaske. Kanskje du kunne spørre om Vita kan lage en prøve til deg?
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2010 #4 Skrevet 6. oktober 2010 Har ikke prøvd Decleor, men Green People er min HG fuktighetsmaske. Kanskje du kunne spørre om Vita kan lage en prøve til deg? Takk for svar, men hva betyr HG? Og hvilken hudtype har du? Er det noen som vet om fuktighetsmasken fra Green people passer for hud med tendenser til små utbrudd i ny og ne? Vil nemlig ikke bestille den om den kan tette porene. Jeg har skjønt at Decleor sin ikke gjør det.
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2010 #5 Skrevet 6. oktober 2010 Takk for svar, men hva betyr HG? HG - Holy Grail The Holy Grail is a sacred object figuring in literature and certain Christian traditions
Lykkelitenen Skrevet 6. oktober 2010 #6 Skrevet 6. oktober 2010 Jeg sitter og lurer på akkurat det samme. Hadde decleor i fjor vinter men er usikker på om jeg skal prøve GP sin i år. Men ikke vært innom vitabutikker som har testere av masken enda, så er litt usikker...
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2010 #7 Skrevet 6. oktober 2010 Jeg sitter og lurer på akkurat det samme. Hadde decleor i fjor vinter men er usikker på om jeg skal prøve GP sin i år. Men ikke vært innom vitabutikker som har testere av masken enda, så er litt usikker... Hva syns du om Decleor sin da?
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2010 #8 Skrevet 6. oktober 2010 Jeg så gjennom ingredienslisten til GP masken, ser brukbar ut den.
Lykkelitenen Skrevet 6. oktober 2010 #9 Skrevet 6. oktober 2010 Decleor sin er elsk Lukter nam og gir masse fukt. Trekker også overaskende kjapt inn, så den kan man trygt sove med uten å få maske ut over alt.
Tamtam Skrevet 7. oktober 2010 #10 Skrevet 7. oktober 2010 Hei igjen, har akkurat samme hudtype som deg: Fuktfattig og har urenheter og svarte prikker - jeg blir stram i maska, spesielt om jeg bruker gelerensere. Brukte en stund Eucerin cleansing gel som renset huden og til og med fjernet all sminke, men var alltid stram i huden etter bruk. Fant etterhvert ut at den inneholder SLS. Bruker du noen produkter med dette? Har nå byttet til Green Peoples gentle cleanse som er i kremform. Den fjerner ikke sminke like lett (men likevel mesteparten), men huden min er veeeeeeeeeldig takknemlig. Den føles myk etter vask. Bruker så GP fuktighetsmaske etter tips fra en annen fornøyd bruker her på forumet, og kan ikke annet enn å komme med sterke anbefalninger. Har til og med brukt den under langdistanse flyturer, og den trekker helt inn i huden uten å synes. Tommel opp! I tillegg til fuktighetsmaske bruker jeg grønnleire maske (som koster ingenting på iherb.com) - French green clay. Den hjelper på sorte prikker!
Tamtam Skrevet 7. oktober 2010 #11 Skrevet 7. oktober 2010 Forresten, vita lager testene til deg om du spør.
Honesty Skrevet 7. oktober 2010 #12 Skrevet 7. oktober 2010 Jeg elsker Green Peoples fuktighetsmaske. Jeg har brukt den som fuktighetskrem i ekstreme tørrhetsperioder, og den slår Decleor ned i støvlene, i hvertfall for min kresne hudtype. Gentle Cleanse følte jeg derimot at tørket ut huden, så så forskjellige meninger kan man altså ha.
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2010 #13 Skrevet 8. oktober 2010 Hei igjen, har akkurat samme hudtype som deg: Fuktfattig og har urenheter og svarte prikker - jeg blir stram i maska, spesielt om jeg bruker gelerensere. Brukte en stund Eucerin cleansing gel som renset huden og til og med fjernet all sminke, men var alltid stram i huden etter bruk. Fant etterhvert ut at den inneholder SLS. Bruker du noen produkter med dette? Har nå byttet til Green Peoples gentle cleanse som er i kremform. Den fjerner ikke sminke like lett (men likevel mesteparten), men huden min er veeeeeeeeeldig takknemlig. Den føles myk etter vask. Bruker så GP fuktighetsmaske etter tips fra en annen fornøyd bruker her på forumet, og kan ikke annet enn å komme med sterke anbefalninger. Har til og med brukt den under langdistanse flyturer, og den trekker helt inn i huden uten å synes. Tommel opp! I tillegg til fuktighetsmaske bruker jeg grønnleire maske (som koster ingenting på iherb.com) - French green clay. Den hjelper på sorte prikker! Interessant å høre at du liker GP sin maske, spesielt siden vi har samme hudtype. Så du syns altså ikke at du får urenheter av den? Den inneholder ikke noe som kan tette porer for oss som kan få litt urenheter? Jeg er ikke så god på ingredienser... Jeg har ellers begynt med Ole Henriksens produkter, og det er tidlig å si hva jeg syns om dem ennå, men virker ok så langt. Har nå bestilt meg rensemaske derfra, og håper den er bra. Klarer jeg også å få kjøpt meg en fuktighetsmaske, kan jeg gå vinteren i møte godt forberedt. Jeg ser Honesty syns GP sin gir mer fuktighet enn Decleors, og det er også bra å vite.
MarilynM Skrevet 10. oktober 2010 #14 Skrevet 10. oktober 2010 Jeg slenger innom for å skryte litt av Green People sin serie, den er helt fantastisk! Huden min er veldig sensitiv, tørr og får urenheter når jeg får i meg mat jeg ikke tåler, og jeg tåler nesten ingen andre produkter.. Nå har jeg snart hele sortimentet til GP, og jeg tåler alt og huden min ser lykkelig ut! At serien er naturlig og økologisk er også et veldig sterkt argument i min bok. Kjøpte forresten maska igår, etter å ha lest denne tråden, og skal prøve den så fort jeg kan.
Gjest Coarvi Skrevet 10. oktober 2010 #15 Skrevet 10. oktober 2010 Hva er prisen på GP sin maske da? Du får Hydra Floral-maska til under 200-lappen hos cheapsmells.com. Var innom Vita i går og så på prisene på GP-produktene, og syns ikke akkurat de er billige heller (men la ikke merke til prisen på maska), så kan godt hende Decleor sin er billigere på nett enn GP er i butikk? Men du kan også kjøpe GP på feelunique, og da begynner det å bli en ganske så lommebok-vennlig pris!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå