Gjest J18... Skrevet 4. oktober 2010 #1 Skrevet 4. oktober 2010 Heihei.. jeg har kjent en gutt i snart over 2 år nå, og i det siste har vi vært mere sammen. Men rett på sak, denne gutten da... hver gang jeg ikke er med han, så holder jeg nesten på å gråte fordi jeg kanskje savner han? Følelsene mine er så sinnsykt opp og ned og, blandet og forvirrende. Jeg begynner å lure på om jeg begynner å like denne gutten... men samtidig, så tenker jeg at jeg ikke er så into å kysse han liksom. Så bilde av han med exbestevenninnen min her om dagen, og da begynte jeg å bli sjalu og begynte å felle noen tårer. Wtf.... han har også gitt uttrykk for at han syntes jeg er pen, og når vi er sammen, så pleier han å spørre om jeg vil bli med hjem til han å sove over. så vi har sovet sammen noen få ganger, men KUN det og ikke noe mere. Hva mener han med dette? Jeg har liksom ikke "kjærestefølelser" for han... men hvorfor i all verden er jeg redd for å miste han da? Og gråter når jeg savner han? Hva skal jeg gjøre... noen som har opplevd slike forvirrende følelser som dette før? Dette ble sinnsykt rotete, sorry...
Gjest brutal_mann Skrevet 4. oktober 2010 #2 Skrevet 4. oktober 2010 Du er dritforelska i fyren, men noe udefinert gjør at du ikke tør ta han. Sikkert fordi han ikke er attraktiv nok i dine venninners øyne. Litt som i Postgirobygget sin sang "Vi vil ha en drømmedame..."
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå