AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2010 #1 Skrevet 4. oktober 2010 jeg spiller lotto på norsk-tipping.no og har spillerkort. jeg vinner aldri bare minstepremie innimellom. da står det f.ex 45 kr på spillerkort når jeg logger inn. men hvis man vinner store premier, som førstepremien, vil det da stå på samme måte når man logger inn? eller blir det overført direkte til bankkontoen? noen som vet noe om dette? hilsen håpefull framtidig lottomillionær
Vær76 Skrevet 4. oktober 2010 #2 Skrevet 4. oktober 2010 Tror beløp under kr. 10 000,- blir stående som beløp på spillekortet ditt, mens er du så heldig å vinne større beløp enn det overføres det direkte til din bankkonto. Lykke til
Hoppetaujenta Skrevet 5. oktober 2010 #3 Skrevet 5. oktober 2010 Tror nok at de aller fleste av oss er dem som (i et veldig godt år) fakstisk vinner den nette summen av kr. 45,- Jeg kjenner ingen som har vunnet stort i Lotto. Vi får fortsette å leve i håpet. Et godt råd fra meg må være: hold ikke pusten mens du venter.
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2010 #4 Skrevet 5. oktober 2010 Vinner du førstepremien blir du oppringt i halv ni tiden lørdagskvelden. Så du får vite det før pengene kommer på konto
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå