AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2010 #1 Skrevet 4. oktober 2010 Noen som har erfaring med å ta lange bussturer (ca 1 1/2 time) med barn i 3-4 årsalder? Lurte på om det er vanskelig for et litte barn å sitte så lenge i ro . Eller andre erfaringer?
Chiquita Skrevet 4. oktober 2010 #2 Skrevet 4. oktober 2010 1,5 time er jo ikke SÅ lenge da. Og barnet er jo heller ikke så lite. Kan da ikke tenke meg annet enn at det skal gå veldig bra
Askael Skrevet 4. oktober 2010 #3 Skrevet 4. oktober 2010 Det har jeg erfaring med. Som medpassasjer. Ha med mye underholdning som du vet fenger, sier jeg bare. Ikke sukkermat. Please. Reisesyketablett kanskje? Kan være søvndyssende har jeg erfart...
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2010 #4 Skrevet 5. oktober 2010 Det har jeg erfaring med. Som medpassasjer. Ha med mye underholdning som du vet fenger, sier jeg bare. Ikke sukkermat. Please. Reisesyketablett kanskje? Kan være søvndyssende har jeg erfart... Takk for svar begge to:) ASkael: kan du nevne noe som er lurt å ta med på bussen som underholdning? Jeg tenkte på tegnebok og farger, men det er jo kansje dumt siden det kansje ikke er så lett å tegne på bussen? Bøker kansje? Eller andre forslag fra noen som har erfaring?
Fjellrypa Skrevet 6. oktober 2010 #5 Skrevet 6. oktober 2010 Lydbok på ipod fungerer veldig bra her. Min 3,5 år gamle jente kan sitte helt stille i flere timer og høre på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå