Gå til innhold

Trenger hjelp fra noen utenfra!?

Anbefalte innlegg

Gjest lovebird
Skrevet

Hei!

Har lenge grublet over om jeg i det hele tatt skal spørre noen utenifra, men hopper nå i det!

Jeg har hatt noe på gang med en type i over 1 år før det nå i slutten av sommerferien ble helt "slutt" mellom oss. Vi har lenge gått fram og tilbake og jeg har veldig sterke følelser for han, men han sier at han syns det er vanskelig å få føleleser for meg. (må sies at da han møtte meg hadde han nettopp gjort det slutt med eksen han hadde vært sammen med i noen år). Det gikk noen uker uten at vi snakket noe sammen, helt til vi møtte hverandre på byen og vi snakket mye, han sa han hadde truffet en annen en og at han likte hu ganske godt, men når han så meg fikk han følelsen av at han angret på valget sitt. den kvelden kysset vi og ting var veldig greit helt til han dro hjem til "den nye".

Etter den kvelden når vi har møtt hverandre ute har vi alltid pratet sammen om følelser og forskjellige ting. Han har blandt annet sagt til meg at det er kun meg han vil ha og det eneste han vil er å bli sammen med meg og da er vi sammen resten av livet. Han har også sagt at når han møter meg på byen vil han egentlig bare dra hjem med meg og ikke hun nye. Nå i helgen når jeg møtte han ute spurte han meg om vi skulle danse og det gjorde vi ganske hett og vi kysset et par ganger til og med. Så ble han med meg hjem og "det" skjedde for å si det sånn. Den kvelden/natten virket det som om alt var tilbake til det samme gamle men dagen etter snakket vi litt og han visste ikke helt selv hva han ville tror jeg. Det var meg han ville ha men han klarer ikke å få følelser!!! Vi lå tilogmeg litt utover dagen i senga å pratet bare og surra, kyssa og virka litt som et kjærstepar. Han har sagt jeg må være litt mer kostbar og ikke gi han alt på gullfat (for det har jeg en tendend til å gjøre). Har dere noen tips? eller vært i lignende situasjon? trenger såårt hjelp nå for jeg elsker han og vil bare at han skal elske meg også så vil verden bli perfekt i mine øyne :D

Klem fra en HÅPLØST forelsket Jente!!

Videoannonse
Annonse
Gjest Thefainter
Skrevet (endret)

:klemmer:

Ikke så lett kanskje, men dump ham. Han leker med deg og følelsene dine. Hvis han hadde hatt ordentlige følelser for deg og ville være kjæresten din så hadde han ikke hatt en dame til...

Endret av Thefainter
Gjest Tsunade
Skrevet

Thefainter har så rett, så rett!

Hadde denne mannen ville hatt deg "på ordentlig", ville han gått inn for det også.

Jeg syns oppriktig synd på deg, lovebird, for jeg vet så altfor godt hva du gjennomgår.

Når man er forelska, kan man håpe og vente i evigheter på at den utkårede skal komme til konklusjonen at det er DEG han vil ha.

Han er så usikker, stakkar, han trenger jo bare å bli trygg på de følelsene han egentlig har for DEG.

Ikke sant?

Men slik du beskriver ham, høres han ut som han egentlig bare vil ha i pose og sekk.

I likhet med alle andre som driver på slik, og kun leker med dine følelser.

Jeg råder deg til å gå videre, og se etter en mann som ikke lider av beslutningsvegring.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...