Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men av likevel så finnes det ingen oppfølger.

Er det ikke på tide at noen skriver en oppgølger snart?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Muslimene påstår at DERES bok er den definitive oppfølgeren og versjonen av Guds ord.

Skrevet (endret)

Muslimene påstår at DERES bok er den definitive oppfølgeren og versjonen av Guds ord.

Nåvel, vil nå heller kalle den slik de gjør om enkelt nyinnspillinger i Hollywood; "re-imagining" :popcorn:

Endret av sofiemyr
Skrevet

Skrevet mange oppfølgere :) Tre små griser, snehvit, donald duck.. Like sanne historier det, som bibelen :P

Skrevet

Skrevet mange oppfølgere :) Tre små griser, snehvit, donald duck.. Like sanne historier det, som bibelen :P

Må nok si meg sterkt uenig der. For jeg har faktisk møtt Donald Duck og mange andre fra Andeby i Disney World.

Skrevet

Nåvel, vil nå heller kalle den slik de gjør om enkelt nyinnspillinger i Hollywood; "re-imagining" :popcorn:

Den ene hallusinerte profeten er akkurat like mye eller like lite verdt i mine øyne. Forøvrig så burde jo ikke du kaste stein som sitter slik i glasshus etter at dere kristne forkastet det gamle testamentet og Torahen.....

Skrevet

Og mormonene har sin egen versjon.

Gjest VinglePetter
Skrevet

Kanskje vi kunne be J. K. Rowling om å skrive en oppfølger? Hun er vel ferdig med en annen spennende eventyrsamling og har vel tid. Tipper hun kan lage en oppfølger som fenger ennå mer enn den første.

Skrevet

Ikke så rart, siden Muhammed hadde lest Bibelen og trodd på den, før han skrev sin egen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...