Gå til innhold

Kan noen hjelpe ang blush-dupe...?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg DIGGER fargen på everydayminerals blush som heter Salon Fun...en slags rosa, mauve-aktig farge med ørlite shimmer. MEN jeg HATER sånn løs pudder-rouge, jeg får pulver utover alt!!! Syns også det er vanskelig å få riktig mengde på kosten.

Noen som kjenner denne rougen, og vet om en dupe (kopi) for denne fargen??? Samme hvilket merke, bare fargen er noenlunde lik. (til info er jeg brunette, blå-brune øyne og medium hud)

Takk på forhånd (forhåpentlig) ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes også den er superfin, men hos meg blir den varmere/mer oransjeaktig i løpet av dagen. Du kan forsøke Shimmer Dynasty fra Make Up Store; den er ikke helt lik, men litt i samme leia; en kald blåtonet rosafarge med litt shimmer, og den er superfin på huden. :)

Skrevet

Kan ikke hjelpe deg med dub's, men sitter selv her og leser om pressing av minerale øyeskygger/pudder. Har mange løse øyeskygger og også noen blush fra EM som jeg liker, men vil også helst ha de i presset form. Det virker ikke så vanskelig, uten at jeg prøvde det selv enda. :gjeiper: Les her, eller er det også massevis av videoer på youtube. :)

Skrevet

Tusen takk for svar,begge to :)

Jeg tror ikke jeg tør prøve meg på egenpressing av pudder, men godt forslag likevel ;)

Får sjekke MUS sin blush, da - har tilgode å finne en som ligner, men dette skal sjekkes. Takk :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...