Gjest Maren Skrevet 4. oktober 2010 #1 Skrevet 4. oktober 2010 Okei, eksen min har vært utro i fylla ganske mange ganger. Begynte for ett par år siden, og da ble de slutt. Mens det var slutt møttes vi hele tiden, og JEG hadde inntrykk av at vi var sammen. Dette skjedde igjen her om dagen, han var utro. Ikke i den forstand at han hadde sex(det har han aldri gjort, håååper jeg), men kyssing/klining/spør andre om sex osv. Han var jo så full at han var helt på jordet, men burde jeg tilgi? Jeg kommer jo såklart aldri til å kunne stole på han, og han har fått mange sjanser, men jeg trenger andres synspunkt..
Piper Skrevet 4. oktober 2010 #3 Skrevet 4. oktober 2010 Okei, eksen min har vært utro i fylla ganske mange ganger. Begynte for ett par år siden, og da ble de slutt. Mens det var slutt møttes vi hele tiden, og JEG hadde inntrykk av at vi var sammen. Dette skjedde igjen her om dagen, han var utro. Ikke i den forstand at han hadde sex(det har han aldri gjort, håååper jeg), men kyssing/klining/spør andre om sex osv. Han var jo så full at han var helt på jordet, men burde jeg tilgi? Jeg kommer jo såklart aldri til å kunne stole på han, og han har fått mange sjanser, men jeg trenger andres synspunkt.. Det sier vel egentlig klart og tydelig hva du bør gjøre
Gjest Maren Skrevet 4. oktober 2010 #4 Skrevet 4. oktober 2010 Jaja, men det er rimelig vanskelig å være sterk og takle en kjærlighetssorg. Menmen, det er vel bedre enn å være nervøs i ett forhold
aline Skrevet 4. oktober 2010 #5 Skrevet 4. oktober 2010 Eksen din er utro? Er dere sammen eller er han en eks? Dersom han faktisk er en eks, så er han ikke utro mot deg om han kliner med andre, for han er EKS. At dere møtes og har sex er jo en ting, men er dere ikke sammen så er dere ikke sammen og da kan han ikke være utro mot deg heller. Dersom dere er sammen, og han er utro, så hadde jeg ikke brydd meg om han var full eller ikke, utro er utro.
Gjest Maren Skrevet 4. oktober 2010 #6 Skrevet 4. oktober 2010 Jeg formulerte meg feil. Såklart vi var sammen når han var utro, NÅ er han eksen min.
Piper Skrevet 4. oktober 2010 #7 Skrevet 4. oktober 2010 Jaja, men det er rimelig vanskelig å være sterk og takle en kjærlighetssorg. Menmen, det er vel bedre enn å være nervøs i ett forhold Hva er litt kjærlighetssorg, i forhold til et liv med usikkerhet og med en mann du IKKE kan stole på?
Gjest Maren Skrevet 4. oktober 2010 #8 Skrevet 4. oktober 2010 Hva er litt kjærlighetssorg, i forhold til et liv med usikkerhet og med en mann du IKKE kan stole på? Det høres så enkelt ut, men det er jo egentlig ikke det. Jeg syns han jo er fantastisk, selv om jeg vet innerst inne at han ikke er hundre prosent trofast. Menmen, hvis et forhold er slik så er det vel ikke akkurat noe lovende..
Gjest Bella_ Skrevet 4. oktober 2010 #9 Skrevet 4. oktober 2010 Jeg skjønner ikke at du gidder rett og slett.Hvordan orker du å elske en person som er utro mot deg?Du sier han aldri har hatt sex,men spør om sex av andre?Hmmm så hvis en jente takker ja vel det skjer nok en gang og da er han klar han.Dump han du fortjener bedre enn det.
Gjest maren Skrevet 4. oktober 2010 #10 Skrevet 4. oktober 2010 Jeg tror alltid at han mener det når han sier at han skal forandre seg, men det er vel ikke slik i realiteten kan jeg tenke meg.
Gjest Tsunade Skrevet 4. oktober 2010 #11 Skrevet 4. oktober 2010 Jeg tror alltid at han mener det når han sier at han skal forandre seg, men det er vel ikke slik i realiteten kan jeg tenke meg. Det kan du være sikker på - dessverre. Hvis han ville forandre seg, så hadde han gjort det. Jeg er enig med de andre her, dette fortjener du ikke, så ikke utsett deg for en slik fyr heller.
Gjest Maren Skrevet 4. oktober 2010 #12 Skrevet 4. oktober 2010 True. Huff, tragiske greier den kjærligheten. Det er aaltfor fort gjort å bli lurt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå