AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2010 #1 Skrevet 4. oktober 2010 Faen! Endelig fått rota meg til å prøve EM, og fairly light intensive formula er jo bare perfekt! Men så får jeg disse nuppene som jeg leser om (nå i ettertid), pluss kløe... Faen!!
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2010 #2 Skrevet 4. oktober 2010 Regner med det er http://thegreenbeautyguide.com/?p=231 denne ingrediensen som er problemet.
Gjest Bella_ Skrevet 4. oktober 2010 #3 Skrevet 4. oktober 2010 Har du prøvd tikei den er uten bismuth og det andre stoffet som gjør at man reagerer.Jeg har hvertfall gått over til tikei nå og er super fornøyd.
Honesty Skrevet 4. oktober 2010 #4 Skrevet 4. oktober 2010 Jeg har funnet ut at jeg reagerer på mineralfoundation som har mica høyt oppe på ingredienslisten. Det gjør at jeg klør og stikker når huden blir varm.
SmallTalk Skrevet 4. oktober 2010 #5 Skrevet 4. oktober 2010 Har du prøvd tikei den er uten bismuth og det andre stoffet som gjør at man reagerer.Jeg har hvertfall gått over til tikei nå og er super fornøyd. EM er også uten bismuth.
Jade Skrevet 5. oktober 2010 #6 Skrevet 5. oktober 2010 Bestill en prøve på Tikei. Tåler du den (eller ikke), så sammenlign ingredienslistene så ser du gjerne hva du ikke tåler. Vær obs på at du også kan reagere på koster med ekte hår, stikkende koster, eller rett og slett skitne koster.
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2010 #7 Skrevet 5. oktober 2010 Jeg tåler fint tikei, og bruker de samme kostene jeg har brukt lenge. Og jeg vasker de jevnlig. Så det er nok EM desverre =/ Tikei er helt ok det, men finner ikke riktig farge.. C2 er for lys, mens C3 er for mørk/gul på en måte..
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2010 #9 Skrevet 5. oktober 2010 TS, men hvis du tåler Tikei, da er dette vel ingen stor problem? De har sikkert noen venninner som har lyst på gratis EM-prøver. Litt irriterende for deg, men du kommer til å gjøre noen venninner glade! og du kan fortsette med å bruke Tikei, de har jo også grei utvalg og greie priser.
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2010 #10 Skrevet 5. oktober 2010 TS, men hvis du tåler Tikei, da er dette vel ingen stor problem? De har sikkert noen venninner som har lyst på gratis EM-prøver. Litt irriterende for deg, men du kommer til å gjøre noen venninner glade! og du kan fortsette med å bruke Tikei, de har jo også grei utvalg og greie priser. Men problemet er at jeg ikke finner perfekt fargematch hos tikei
Jade Skrevet 5. oktober 2010 #11 Skrevet 5. oktober 2010 Har du prøvd andre formulaer enn Intensive? Har lest om at folk har reagert på intensive, men ikke de andre formulaene. Ellers fins det vel andre mineralfoundations uten Lauryl-et-eller-annet
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2010 #12 Skrevet 5. oktober 2010 Jeg reagerer med stikke og kløe og svie på tikei sin, men ikke på maybelline sin. Maybelline er egentlig ganske bra synes jeg, men kanskje litt lite dekkende og holder ikke så lenge jeg skulle ønsket. Også tester de på dyr Jeg har bestillt EM nå, og satser på at den er bedre (?)
Jade Skrevet 5. oktober 2010 #13 Skrevet 5. oktober 2010 Anonym#12: EM og Tikei har ganske like ingredienser. Forhåpentligvis er det Boron Nitride du er allergisk mot, det har ikke EM.
Honesty Skrevet 5. oktober 2010 #14 Skrevet 5. oktober 2010 ..og jeg fant ut at EDM Original Glo, som jeg alltid tåler, har mica på førsteplass på ingredienslista, ergo er det noe annet jeg reagerer på hos Alima, som er superfin ellers.
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2010 #15 Skrevet 5. oktober 2010 Har du prøvd andre formulaer enn Intensive? Har lest om at folk har reagert på intensive, men ikke de andre formulaene. Ellers fins det vel andre mineralfoundations uten Lauryl-et-eller-annet Nei jeg har ikke prøvd andre formulaer. Får vel kanskje gjøre det.. Når nuppene er borte
tante fiolett Skrevet 6. oktober 2010 #16 Skrevet 6. oktober 2010 Du kan jo prøve å blande 2 farger fra Tikei, slik at du får perfekt farge for deg. Jeg fant heller ikke perfekt match hos Tikei. For tiden blander jeg 2 ulike fra Meow Cosmetics (til tross for veldig stort fargeutvalg finner jeg liksom ikke helt perfekt nyanase..)
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2010 #17 Skrevet 6. oktober 2010 Takker for tips. Også må jeg bare si at huden min kjennes som sandpapir >_< helt sant. Det syns faktisk ikke i ansiktet, men jeg kjenner det utrolig godt. Irriterende!! TS
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2010 #18 Skrevet 6. oktober 2010 Anonym#12: EM og Tikei har ganske like ingredienser. Forhåpentligvis er det Boron Nitride du er allergisk mot, det har ikke EM. Takker, satser på det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå